וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בניווטי הרים: הצלחה לירדן גולן

סיימה במקום ה-29 במסלול הקצר של אליפות העולם. האוסטרלי אדריאן ג'קסון זכה בזהב והדיח את אלוף השנה שעברה פדרסן

מירוץ ה'ספרינט', המסלול הקצר שנערך היום, עמד במרכז היום החמישי של אליפות העולם בניווט אופני הרים ושמר על הרמה הגבוהה והמתח הרב. הרוכבים זכו לאירוח נפלא בנאות קדומים ורכבו בנוף יפהפה, בין שטחי חקלאות וטבע.

במקצה הגברים הפתיע האוסטרלי אדריאן ג'קסון, אלוף העולם מ-2008 במסלול הבינוני, כשהגיע ראשון וזכה בזהב עם זמן של 23:19 דקות. ג'קסון, שמתמחה דווקא במסלולים הארוכים, הקדים את אלוף הספרינט של השנה שעברה, לאסה ברון פדרסן מדנמרק. הדני הסתפק הפעם במקום השני, עם זמן של 23:30 דקות. בארד זכה רוסלן גריצן מרוסיה, עם זמן של 23:56 דקות.

נציגי נבחרת ישראל במקצה הגברים סבלו מיום חלש. הישראלי הראשון שהגיע לקו הסיום היה ערן לרנר, שסיים במקום ה-47 עם זמן של 31:52 דקות. הקפטן גל כהן סיים במקום ה-49 עם זמן של 32:27 דקות ואחרי 38 שניות ארז אזרחי, שסיים במקום ה-50.
אצל בנות נבחרת ישראל המצב היה טוב יותר. מירוץ משובח נוסף של ירדן גולן הקנה לה את המקום ה-29 בתחרות וכניסה ל-30 הגדולות בעולם במסלול הקצר, עם זמן של 29:30 דקות. מיכל בריס סיימה במקום ה-42, עם זמן של 36:57 דקות.

את הזהב במקצה הנשים קטפה האנה בייטוסובה הסלובקית, עם זמן של 22:37 דקות. 23 שניות אחריה הגיעה הפינית מאריקה הארה ובארד זכתה האוסטרית מיכאלה גיגון, עם זמן של 23:34 דקות. גיגון השלימה היום סט מדליות אישי, לאחר שזכתה במדליית הכסף במסלול הבינוני ובזהב אתמול בשליחים.

לאחר המירוץ המקצועי, נערך מירוץ פתוח, בו השתתפו רוכבים חובבים מכל הארץ ומחו"ל, שזכו לרכוב באותם מסלולים בהם נערכו התחרויות מעט קודם לכן. במהלך המירוץ הופעלה שוב שיטת המדידה באמצעות מקלט GPS זעיר, המשדר למערכת מיוחדת של חברת טרילוג'יקל וזו, בעזרת רשת הסלולר של סלקום, הראתה בזמן אמת את מיקומו וזמנו של הרוכב. שיטת המדידה תונהג גם בגמר המסלול הארוך שיתקיים מחר.

המסלול הארוך יחתום למעשה את תחרויות האליפות. המועמדים למדליית הזהב הם שלושת הדנים לאסה ברון פדרסן, טוביורן גאסברג ואריק סקובגארד קנודסן, כשהאוסטרלי אדריאן ג'קסון יאבק גם הוא על התואר. קפטן הנבחרת הישראלית, גל כהן, יזנק מהמקום ה-17. אצל הנשים, הפייבוריטיות הן האוסטרית מיכאלה גיגון וכריסטין שאפנר השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully