וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ראשון לציון עדיין מושלמת

הקבוצה מעיר היין השיגה ניצחון שלישי במפעל, 1:3 על מרמורק. צמד לאור חסון בדקות הסיום. נס ציונה - כפר סבא 1:1

בית ב' של גביע הטוטו בלאומית ממשיך להיות צמוד. בתום מחזור המשחקים השלישי אחווה עראבה מוליכה את ארבע הקבוצות בזכות הפרש שערים, לאחר שנפרדה בתיקו 1:1 עם מכבי עירוני בת ים. רונן שוורצמן העלה את הבת ימים ל-0:1 בדקה ה-30, אך 5 דקות לשריקת הסיום היה זה ליאב פרנקו שכבש והעניק לעראבה נקודה מהמשחק. הפועל ירושלים צמודה לעראבה, וגם לה ארבע נקודות אחרי ניצחון ביתי 1:2 על עירוני רמת השרון. האורחים מהשרון עלו ל-0:1 בדקה ה-7 משער של ארז פינטו, אולם שי אהרון חתם מהפך כשכבש צמד בדקות 55 ו-65 וקבע את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף בבית א' נפרדו בית"ר/שמשון תל אביב ועירוני רמת השרון בתיקו 2:2 דרמטי. שערים של רועי סבג (דקה 40) ואורן ניסים (דקה45) הוליכו את רמת השרון ליתרון 0:2 במחצית. מתי אברהם צימק בדקה ה-60 ובתוספת הזמן עידו אקסברד השווה לזכות בית"ר/שמשון.

במשחק שנערך בשבת בבית ג', שמרה הפועל ראשון לציון על מאזן מושלם במפעל כשניצחה במשחק "החוץ", שנערך באצטדיון בראשון לציון, 1:3 את הפועל מרמורק. בן דרור העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-16, אך ניסים בן דוד בן ה-39 איזן בדקה ה-69. אקורד הסיום היה שייך לאור חסון, חלוץ נבחרת הנוער. חסון, שהיה קרוב למעבר להפועל רעננה, כבש צמד בדקות ה-82 וה-89 והמשיך את פתיחת העונה הנפלאה של הכתומים.

בבית ד', התאוששה הפועל כפר סבא מהתבוסה 6:0 לקרית שמונה עם 1:1 בחוץ מול סקציה נס ציונה. שי אבוקסיס העלה את אלופת הליגה הארצית בעונה שעברה ליתרון בדקה ה-50. שער השוויון של שי דוד נכבש עשר דקות מאוחר יותר. נס ציונה שמרה על מקומה השני בבית עם ארבע נקודות משלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully