וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן עדיין ללא ניצחון

הבווארים המשיכו לאכזב עם 1:1 בלבד נגד ורדר ברמן באליאנץ ארנה. המבורג - דורטמונד 1:4, שטוטגרט - פרייבורג 2:4

העונה החדשה של הבונדסליגה נפתחה בשבוע שעבר עם מבול אופייני של שערים ומעידה אופיינית של המועמדת העיקרית לאליפות, באיירן מינכן, שסיימה ב-1:1 מול הופנהיים. מהיום (שבת) אירחו הבווארים לקרב מרתק את ורדר ברמן המוכשרת, אבל מעדו פעם נוספת כששוב סיימו את המשחק ב-1:1.

האלופה וולפסבורג, שהחלה את העונה עם 0:2 נאה על שטוטגרט, המשיכה באותה דרך במשחק החוץ מול קלן והפעם ניצחה 1:3. המבורג, שלא הצליחה לנצח את העולה החדשה מפרייבורג, זכתה ליריבה קשה יותר על הנייר בדמותה של דורטמונד, אבל ניצחה אותה 1:4. קבוצה אחרת שניצחה לראשונה היא שטוטגרט, שגברה 2:4 על פרייבורג. המחזור יינעל עם שני משחקים ביום ראשון, כששאלקה של פליקס מגאת' תארח את בוכום, ובורוסיה מנשגלדבאך של רוברטו קולאוטי תפגוש את הרטה ברלין.

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:1

לא לפתיחה כזו ציפו באיירן מינכן ולואי ואן חאל ואחרי תיקו 1:1 בשבוע שעבר נגד הופנהיים, סגרו מחזור נוסף ללא ניצחון. כבר בדקה ה-29 עמדו הבווארים בפני פיגור, אלא שהנגיחה של פטרי פסאנן אחרי כדור חופשי של מסוט אוזיל, נעצרה רק בקורה. 10 דקות עברו וגם המסגרת לא עצרה את האורחים לאחר שאוזיל ניצל מסירה של ארון האנט כדי לכבוש בבעיטה מתוך הרחבה.

ואן חאל הכניס בפתיחת המחצית השנייה את איביצה אוליץ' במקומו של מירוסלב קלוסה והכניס את פרנק ריברי, שחזר מפציעה במקומו של חוסה סוסה בדקה ה-62. באיירן החלה לשבת על הרחבה הירוקה ושני המחליפים יצרו מצב נהדק בדקה ה-62, אך הקרואטי נבלם אצל טים ויסה. בדקה ה-72 השוויון כבר הגיע כשלאם פרץ ימין והכניס כדור לרחבה ומריו גומז הקדים את ויסה ודחק פנימה כדי לחתום את התוצאה.

המבורג - דורטמונד 1:4

האוהדים ב-HSH נורדבנק ארנה קיוו לראות ניצחון בכורה של קבוצתם העונה, אבל בוודאי לא ציפו לשטף שערים בתוך זמן כל כך קצר, כשכבר אחרי 12 דקות מורה לוח התוצאות על 1:3 להמבורג. גי דמל היה הראשון לכבוש לזכות הקבוצה הביתית בדקה השלישית, אלא שלא חלפה אלא דקה ונלסון ואלדז הפרגוואי השווה. בדקה ה-10 המבורג נטלה את ההובלה פעם נוספת אחרי שער של זה רוברטו מקרוב וכעבר שתי דקות זה כבר 1:3 משער של פאולו גרוו אחרי בישול של הרכש ההולנדי אלג'ירו אלייה. מכאן התפתחה לה בצורת יחסית עד שמרכוס ברג כבש את הרביעי של המבורג בדקה ה-72 וחתם את התצאה.

שטוטגרט - פרייבורג 2:4

אחרי הפסד לוולפסבורג במחזור הפתיחה, שטוטגרט ידעה שמשחק נגד העולה החדשה והצנועה יהווה קרקע מצוינת להתאוששות, אבל השחקנים של מרכוס באבל המתינו 53 דקות ארוכות עד שפאבל פוגרבניאק כבש מקרוב אחרי כדור קרן. 12 דקות חלפו וזה כבר 0:2. פוגרבניאק קיבל כדור ברחבה והוכשל על ידי מנואל סאלץ שראה צהוב והמחליף אלסון כבש מהנקודה הלבנה. מוחמדו אידריסו עוד צימק בדקה ה-70, אבל אלסון, עם השני שלו במשחק, קבע 1:3 14 דקות לסיום. אידריסו התעקש וכבש שוב בדקה ה-85, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לג'וליאן שייבר, שחתם את ה-2:4 של שטוטגרט.

קלן - וולפסבורג 3:1

בקלן התרגשו מהחזרה של לוקאס פודולסקי וגם הוליכו דקות ארוכות, אבל האלופה היא עדיין האלופה. פבריס אהרט כבש לזכותה של קלן בדקה ה-49, אבל וולפסבורג הוכיחה אופי של אלופה והפכה בתוך שתי דקות במחצית השנייה, כשאדין דזקו השווה בדקה ה-73 ופייר וומה הבקיע את שערו הוא כעבור דקה. קלן ביקשה לחזור למשחק, אבל ספגה בצד השני מרגלי אובמפי מרטינס במתפרצת והמשחק הוכרע.

משחקים נוספים:

לברקוזן - הופנהיים 0:1
ללברקוזן: סטפן קישלינג (67)

האנובר- מיינץ 1:1
להאנובר: יירי שטיינר (56) למיינץ: אריסטידה באנסה (53)

פרנקפורט - נירנברג 1:1
לפרנקפורט: קאיו (17). לנירנברג: אלברט בונג'אקו (65)

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully