וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - סכנין: הבלם טרודונוביץ' ימשיך להיבחן

הסרבי ינסה להרשים את יוסי מזרחי במשחק נגד סכנין (ש', 17:00). סגל מלא לקוליק, בכורה לקאדו וערפאת

אחרי התבוסה 4:0 למכבי תל אביב בשבוע שעבר, ינסו שחקני מ.ס. אשדוד לתקן את הרושם במשחק הבית מול בני סכנין במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הטוטו שבת, 17:00, אצטדיון הי"א). השוער דראגן סטויקיץ' עדיין סובל מפציעה מתמשכת בשרירי המפשעה, וצפוי להיעדר כשבועיים נוספים. שוער המשנה אופיר מרציאנו יפתח במקומו, כאשר גיל אנגל-שטיין, שוער הנוער, ישמש כמחליף וזאת לאחר עזיבתו של השוער יוסי שקל שהחל להתאמן בהכח עמידר רמת גן.

המאמן יוסי מזרחי, שמחפש חיזוק לקבוצתו, ימשיך לבחון את הבלם הסרבי דראגן טרודונוביץ' שצפוי לפתוח בהרכב. הקשר הגנאי מוחמד אדמאו ערך בסך הכל שני אימונים עם הקבוצה ולא ישותף. במוצאי שבת צפוי לנחות בישראל שחקנה של נבחרת ניגריה הצעירה, סטנלי אגאנטי שמשחק בתפקיד קשר אחורי ויגיע למספר ימי התרשמות במועדון.

חוסר הוודאות לגבי עתידו של החלוץ דימיטאר מקרייב בקבוצה, הקפיא בשלב זה את התוכניות להשאיל את החלוץ ברק בדש, שנכון לעכשיו צפוי להישאר בקבוצה. השבוע עברו חוזיהם של שחקני הרכש בבקרה התקציבית, ביניהם עידן וייצמן אורי אוזן ובדש עצמו.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, דראגן טרודונוביץ', אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, ברוך דגו, עידן וייצמן, ברק בדש, דימיטאר מקרייב.

בכורה לקאדו וערפאת בסכנין

"המשחק מחר מול אשדוד הוא הכנה מצוינת למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. נבוא בכדי לנצח ולהשיג את הניצחון הראשון שלנו בחוץ העונה", כך אמר היום ערן קוליק באימונה המסכם של בני סכנין לקראת המשחק מחר באשדוד.

לרשותו של קוליק יעמוד לראשונה העונה סגל מלא. הברזילאי קאדו החלים מפציעתו וירשום הופעת בכורה בסכנין כשיתפוס את מקומו של חאמד גנאים בקישור, גם החלוץ הטוגולזי ג'קו ערפאת, שמרשים מאוד את אנשי הקבוצה, יערוך בכורה כשיפתח בחוד.

הנבחן הקונגולזי דידה אייזה יקבל הזדמנות אחרונה להרשים את קוליק, ובסכנין מעריכים כי הסיכוי שיחתום בקבוצה נמוך. בסכנין ימתינו עד יום ראשון לבדוק האם אשדוד משחררת את ברק בדש, ואם התשובה תהיה שלילית יחפשו להביא עוד חלוצים זרים למבחנים.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, פטי יה יה, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סוואן, חיים בנון, חלאד חלילה, קאדו, אחמד קאסום, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully