וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - מכבי ת"א: לא להוריד הילוך

11.8.2009 / 20:19

הצהובים רוצים להגיע לפתיחת העונה עם עוד ניצחון מול ר"ג (ש', 19:00, 5+ לייב). יובל נעים: "מדובר במבחן כוח רציני עבורנו"

שחקני מכבי תל אביב סיימו לפני שעה קלה את האימון המסכם לקראת המשחק בו תתארח הקבוצה אצל הפעל רמת גן בוינטר במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. הצהובים מגיעים עם מאזן מושלם של שני נצחונות בשני המשחקים ששוחקו עד כה, ובצוות המקצועי ביקשו הערב מהשחקנים שלא להוריד הילוך ולהמשיך בדיוק באותו הקצב, במיוחד אחרי הניצחון המצוין 0:4 על מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר.

השוער לירן שטראובר והמגן יובל שפונגין, ששבו ממסע הנבחרת הבוגרת לצפון אירלנד, נטלו חלק באימון והם צפויים לפתוח בהרכב. החלוץ איליה יבוריאן, שהחלים מהפגיעה ברגלו יפתח בחוד לצידם של תמיר כחלון ויובל אבידור. מי שעשוי לאבד את מקומו הוא הקשר יוסי שבחון, שחש ברגישות בשרירי המפשעה וייתכן ויפתח את המשחק על הספסל. מי שאמורים למלא את מקומו של שבחון יהיו ציון צמח או דור מלול. אופציה נוספת היא שמלול יפתח שוב במקומו של שפונגין בעמדת המגן הימני.

בתוך כך מצפים במכבי לנחיתתו של הקשר הסלובני אנדריי קומאץ',שסיכם את תנאיו בקבוצה, אולם נחיתתו בישראל נדחתה מהיום ללילה שבין שבת לראשון. ראשי הקבוצה ממשיכים לנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע לגבי מעברו של הקשר ג'ונתן אסוס דרומה. במכבי מצפים שבאר שבע תישא בכמעט כל עלות שכרו של אסוס וראשי המועדון כבר הצהירו כי יהיו מוכנים להשתתף בחלק קטן מאוד מעלות שכרו של הצרפתי.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין (דור מלול), איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', ציון צמח (דור מלול ), תמיר כחלון, יובל אבידור, איליה יבוריאן.

נעים: "זה לא סוד שווינטר זה לא המכתש"

שחקני הפועל רמת גן ערכו הבוקר (שישי) את האימון המסכם במכתש, וסיימו את ההכנות לקראת אירוח משחק בית ראשון בליגת העל מזה 20 שנה. בשבת יארחו שחקניו של המאמן יובל נעים את מכבי תל אביב במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הטוטו (19:00, וינטר, שידור חי ב-5+ לייב), ואחרי תיקו והפסד בשני המשחקים הראשונים מבינים הרמת גנים שבכדי להישאר בתמונת הסיכויים של בית ב' הם יצטרכו לפתוח ברגל ימין את הופעותיהם במגרש הביתי.

רמת גן תחסר מחר את הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' שמחלים מקרע בשריר הירך האחורי, את החלוץ מור גולן שעבר ניתוח מיניסקוס והבלם חיים מלכה שטרם החלים לחלוטין משבר בבוהן כף רגלו. לעומתם, ערך הקשר בן לוז אימון מלא והוא צפוי להיות משולב במהלך המחצית השנייה כמחליף.

ביום חמישי ערכו השחקנים את האימון הטקטי בווינטר בכדי להתרגל תנאים ולכר הדשא, שיהיה מבצרם הביתי העונה בליגת העל. "זה לא סוד שווינטר זה לא המכתש אבל אמרנו שאנחנו לא רוצים לדבר ולהתעסק בנושא הזה", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק. "זה מגרש טוב ואנחנו צריכים לבוא ולעשות את המקסימום, כי יש לנו הזדמנות טובה מאוד אחרי 20 שנה לפגוש את מכבי תל אביב, וזה מפגש מאוד מסקרן. נבוא בהתלהבות וננסה לשחזר את היכולת מהשבוע שעבר בסכנין. נקווה שהתוצאה תהיה טובה".

נעים יודע עד כמה מפעל גביע הטוטו חשוב עבור רמת גן והוסיף: "זה משחק מפתח מבחינת מצבנו בבית בגביע הטוטו. יש לנו עכשיו שלושה משחקי בית נגד מכבי, אשדוד וסכנין, בהנחה שמכבי תסיים ראשונה זה משחק שעבורנו משמעותי למיקום בטבלה. עבורנו גביע הטוטו זה מפעל מאוד חשוב לקבוצה. אנחנו מתייחסים אליו ברצינות ונרצה לנצח כל משחק. צריך להעריך את מה שירון קוריס עשה בשביל השחקנים והצוות המקצועי ואם אנחנו יכולים לעשות משהו עבורו חזרה זה הזמן".

המאמן, שעבורו זו תהיה עונה ראשונה על הקווים בליגת העל, נשאל האם משחק מול מכבי יכול להוות מבחן כוח לקבוצה לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא: "אני בהחלט מסכים עם הקביעה הזו. אין ספק שמדובר במבחן מאוד חשוב. אמרתי כבר שאני שמח שקיבלנו בגביע הטוטו קבוצות כמו אשדוד, סכנין ומכבי תל אביב ולא את אחת העולות הטריות, כי ככה נכנסנו לליגה האמיתית וככה אתה נכנס ישר לגוב האריות ויכול לראות לאן הגענו, כי עלינו לליגת העל וכפי שאני אומר בצחוק 'הבאנו את זה על עצמנו', אני מקווה שנעשה תוצאה טובה. אני אופטימי כי יש לנו קבוצה טובה".

הרכב משוער: רפי כהן. קובי מוסא, גולן חרמון, אלי לוי, תמיר בן עמי, בני חדד, וויליאם סוארס, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully