וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי פ"ת: מכת פציעות במלאבס

הקבוצה של רוני לוי תתארח בבירת הנגב (שבת, 19:30) ללא דמארי, רומן, בוקסנבוים ובן חיים. אסולין על ספסל המארחת

מכת פציעות במכבי פתח תקוה לקראת משחק גביע הטוטו בחוץ נגד הפועל באר שבע (שבת, 19:30). ארבעה משחקני ההרכב של הקבוצה לא צפויים ליטול חלק במשחק. הארבעה הם: עומר דמארי, שחזר פצוע ממשחק הנבחרת הצעירה בסרביה, טל בן חיים, שסובל ממתיחה, דן רומן החולה שנעדר מהאימונים השבוע ועומר בוקסנבוים, שסובל ממתיחה במפשעה. הארבעה לא אמורים להיכלל בסגל. המאמן רוני לוי ייתן הזדמנות לחלק משחקני הספסל.

הבלם מוראד מגמאדוב יפתח לצידו של אבי יחיאל, ואילו ניצן דמארי יישב על הספסל. אורי לוזון ישחק בקישור האחורי יחד עם ונצ'ו טריאנוב. דני פרדה יפתח באגף הימני של הקישור כשדובב גבאי ורוביל סרסור יפתחו בהתקפה יחד עם טומיסלאב בוסיץ' הקרואטי.

לוי ממשיך לחפש מגן ימני. לאחר ששחרר את הנבחן הקרואטי, הוא צפוי לבחון מגן ימני זר. במקרה כזה, עשוי נאור פסר לבקש לעזוב מאחר ובסגל נמצא גם המגן חגי גולדנברג. כזכור, לוי כבר שחרר את פסר בתחילת הפגרה, אך החליט בסופו של דבר להחזירו לסגל. כעת המאמן מעוניין לשדרג את עמדת המגן הימני ונראה כי פסר יישאר רק אם לא יוחתם מגן ימני זר.

ההרכב המשוער: אוהד כהן, נאור פסר (חגי גולדנברג), אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, דני פרדה, אורי לוזון, ונצ'ו טריאנוב, דובב גבאי, רוביל סרסור, טומיסלב בוסיץ'.

אסולין יפתח על הספסל

בהפועל באר שבע, ימשיך המאמן גיא עזורי לשחק בהרכב החזק ביותר שלו, מלבד הבלם הברזילאי דנילו מוריירה שפצוע וספק אם יפתח את העונה. זו תהיה הזדמנות מצויינת לבלם נדב קידר, שעד כה הוגדר כפוטנציאל גדול, להוכיח שמקומו בליגת העל. יניב אלול יחכה הפעם על ספסל המחליפים. הקשר אלעד בונפלד עדיין פצוע ולא יהיה בסגל, אבל יהיה כשיר כנראה למשחק הראשון של העונה נגד הפועל רעננה.

המגן השמאלי שמעון הרוש ימשיך לקבל קרדיט משום שהוא מציג יכולת טובה במשחקי ההכנה עד כה. פטה בנגורה ימשיך לשחק בקישור ונראה כי עזורי, שבנה עליו בכלל כחלוץ לצד אוהד קדוסי, מאוכזב מאוד מהרכש שלו. ליאור אסולין יפתח על הספסל וצפוי להשתלב במהלך המשחק נגד קבוצתו לשעבר.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, נדב קידר, פאבל פרגל, שמעון הרוש; גוז'ף טאצ'י, אייל שן, מאור מליקסון, ארז מסיקה, פטה בנגורה; אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully