וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי נתניה: אחת מעוכבת, השנייה מעכבת

לוזון ייתן מנוחה לרבים לקראת איינדהובן, שתגיע ללא אנגלאר. נתניה: הנבחן הבולגרי עוכב בנתב"ג, אוקוצ'ה בסכנת גירוש

מכבי נתניה לא הייתה פעילה, בלשון המעטה, בשוק ההעברות ולא התחזקה כלל. הבוקר (שישי) דווקא נחת בישראל שחקן זר למבחנים, אך בשלב זה הינו מעוכב בנתב"ג בשל בעיות בויזה. הבולגרי קרסימיר קראסטב נחת בישראל ולמרות טענת סוכנו, דדה חדד, כי כל המסמכים הרלוונטיים הוסדרו, השחקן עוכב והורשה להיכנס לישראל רק לאחר מספר שעות. במשרד הפנים טוענים כי אשרת הכניסה אינה תואמת את מטרת הגעתו של השחקן ונתניה תיאלץ להסדיר זאת ביום ראשון. קראסטב הוא מגן/קשר שמאלי בן 25, ששיחק במשך כל הקריירה בקבוצת בוטב פלובדיב מתחתית הליגה הבולגרית.

אם לא די בבולגרי, הרי שגם אשרת העבודה של אובודו אוקוצ'ה פגה ובנתניה יאלצו לחדשה עד יום ראשון, או שהשחקן יגורש מהמדינה. הבעיה נעוצה בכך שחוזהו הסתיים, ואיתו הסתיימה באופן אוטמטי גם אשרת העבודה שלו בישראל. כעת, כשחתם שוב בנתניה, צריכה הייתה הקבוצה להגיש בקשה חדשה להענקת אשרת עבודה לחלוץ, אך לא עשתה זאת עקב חילוקי הדעות בינה לבין סוכנו של השחקן, שכן בנתניה טענו כי לחלוץ חוזה תקף לעוד שנתיים. לבסוף הסכימו לחתום על חוזה חדש, אך חשבו כי אשרת העבודה, שתוקפה היה עד לסוף עונת 2010/2011, תישאר בעינה.

המאמן נתי עזריה מעוניין במגן שמאלי, בלם, שוער וחלוץ, אך נכון לעכשיו עדיין לא קיבל אישור תקציבי לכך. עם זאת, מנכ"ל הקבוצה קובי בלדב אישר לעזריה להנחית זרים למבחנים והבטיח לו כי ינסה למצוא ספונסרים שיממנו עלות חיזוק. זאת מאחר ודניאל יאמר מסרב להשקיע כספים בקבוצה. כתבנו איציק יצחקי מוסיף שמכבי נתניה שוב גילתה בימים האחרונים התעניינות בשוער תום אלמדון, וזאת לאחר שעזריה החליט לנסות ולצרף שוער אחר במקום דניאל ליפשיץ.

עזריה יעלה מחר (שבת, 16:00) בהרכב החזק העומד לרשותו במשחק החוץ נגד בני יהודה בגביע הטוטו. זאת, למעט המגן טל מעבי הפצוע, כאשר גם אלמוג כהן, שאינו כשיר, נמצא בספק גדול למשחק. קלמי סבן החלים מהמחלה וישוב להרכב. הבלם הגנאי, עומאר גאריבה ימשיך להיבחן. אחמד סבע עדיין לא עבר בבקרה ולא יוכל ליטול חלק במשחק.

ההרכב המשוער: דניאל ליפשיץ, עומאר גאריבה, ביוואן פרנסמן, מעוז סמיה, קלמי סבן, דלה ימפולסקי, אמייה טגה, רביד גזל, שלו מנשה, שניר גואטה, אובודו אוקוצ'ה

הראש כבר באיינדהובן

למרות שמאמן בני יהודה, גיא לוזון, מייחס חשיבות לכל משחק של קבוצתו, לכולם ברור כי הראש של השחקנים כבר נמצא בהתמודדות עם פ.ס.וו. איינדהובן ההולנדית במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד, ולוזון מתכנן לשתף מחר כמה שיותר שחקנים על מנת לא להעמיס על השחקנים המתוכננים לפתוח בחמישי.

הקשר לירוי צעיר, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי להיעדרות של חודש לפחות, יחמיץ ככל הנראה את צמד המשחקים מול ההולנדים. מהמשחק נגד נתניה ייעדר גם הקפטן אסי בלדוט, שסובל ממתיחה חזקה ברצועות הקרסול.

"אין שום קשר בין המשחק מול נתניה למשחק נגד איינדהובן", אמר לוזון לוואלה! ספורט. "הסגל שלנו לא עמוק ולכן הרבה שחקנים ייטלו חלק מחר במשחק בכדי שלא נעמיס על שחקני ההרכב הקבועים. אין ספק שהראש של כולנו כבר נמצא במשחק מול איינדהובן, אבל אנחנו מקצוענים ונבוא לתת את המאה אחוז שלנו מול נתניה. אי אפשר יהיה לתרגל מחר דברים לקראת המשחק נגד ההולנדים, כי אלו שתי התמודדויות שונות. אנחנו שואפים לנצח כל משחק ואין ספק שלא נוכל לעלות בהרכב החזק שלנו. אבל גם ההרכב שיישחק יוכל לעשות תוצאה טובה".

בינתיים קיבלו הזהובים חדשות מעודדות מהולנד, כשאיינדהובן הודיעה שהקשר המצוין אורלנדו אנגלאר לא יגיע עם הקבוצה לתל אביב. שחקן נבחרת הולנד, שהגיע לקבוצה הקיץ בעקבות המאמן פרד רוטן שאימן אותו בעבר בטוונטה ובשאלקה, עדיין מתאושש מניתוח בברכו, ולמרות שבקבוצה מרוצים מקצב החלמתו, הוחלט שלא לסכנו במשחק הליגה הקרוב מול אייאקס ובנסיעה למשחק החוץ מול בני יהודה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה (רן קדוש), איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, מהראן ראדי, עוז ראלי, עומרי אפק, חסן אבו זייד (אלירן עטר), פדרו גלבאן, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully