וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "אני הרבה יותר טוב מבעונה שעברה"

גיא אסולין העניק ראיון ל"ספורט" הקטלאני ודיבר על כושרו: "אם אצליח בבארסה אתלטיק, ייפתחו לי דלתות אצל גווארדיולה"

העיתון הקטלאני "ספורט" מפרסם הבוקר (שישי) ראיון עם הכדורגלן הישראלי, גיא אסולין. הקשר, שמתאמן בימים אלה עם קבוצת המילואים בארסה אתלטיק תחת הדרכתו של לואיס אנריקה, זוכה למחמאות בעיתון על השיפור בכושרו לעומת השנה שעברה. כזכור, אסולין זכה השבוע לקריאות עידוד חמות מהקהל הסרבי כשהוחלף במהלך משחק הידידות של הנבחרת הצעירה (1:0). "היה נחמד לשמוע עידוד מקהל יריב. האמת שהייתי מופתע, אבל מאוד מסופק", אמר אסולין.

על חזרתו לנבחרת הצעירה אמר: "אני נהנה בכל פעם שאני עם הנבחרת. אני מאוד מרוצה מהתפקוד שלי, ועכשיו המטרה היא להמשיך לעבוד כאן". אסולין התייחס לכינוי "מסי החדש" שדבק לו בתקשורת הסרבית לאחר המשחק: "בכל העולם עוסקים בהשוואות. אותי מעניין רק לעזור לחברים שלי על המגרש".

הישראלי פתח את הקיץ עם הקבוצה הבוגרת ואף שותף בשני משחקי אימון בלונדון, אך לא נכלל בסגל של פפ גווארדיולה למסע המשחקים בארצות הברית. למרות זאת, ב"ספורט" טוענים כי אסולין נמצא בכושר ובמצב בריאותי מצוין לעומת העונה שעברה, אז לקח לו זמן להיכנס לעניינים. "אני הרבה יותר טוב מבעונה שעברה", ירה הקשר. "הדרך היחידה למעלה היא דרך עבודה קשה, למידה יומיומית ולנצל כל הזדמנות שתגיע".

ב"ספורט" מעריכים כי אסולין יקבל במהלך העונה דקות במשחק רשמי, אבל בשלב זה ישחק בבארסה אתלטיק. הישראלי מחכה להזדמנות: "אני מקווה שהיא תגיע וכשזה יקרה, אתן את המקסימום כדי להרשים. ברור שהמטרה העיקרית היא לעבוד בצניעות עבור בארסה אתלטיק. אם אצליח כאן, ייפתחו לי דלתות אצל גווארדיולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully