וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד קדימה

אברטון וארסנל נפגשות במחזור הראשון של הפרמייר ליג כשהתותחנים ינסו לעשות צעד נוסף בצמרת ואילו אברטון תנסה להתברג בין ארבע הראשונות

משחק מספר 65: אברטון - ארסנל 2.85, 2.8, 2.15

הפרמייר ליג מתחילה בקול תרועה רמה, והאם ארסנל השנה הולכת לעשות צעד נוסף לעבר הצמרת או שמא היא תידחק מארבע הראשונות? על השאלה הזה יחלו לענות שחקניו של ארסן ונגר, שיפגשו במחזור האחרון את אברטון, שבשנים האחרונות הצליחה ליצור לעצמה מעמד של קבוצת צמרת לגיטימית. הנה כמה נתונים שאולי יעזרו לכם להחליט על מי כדאי להמר.

מאזנים - ארסנל סיימה את העונה שעברה עם מאזן של 20 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ושישה הפסדים וגמרה במקום הרביעי. אברטון סיימה חמישית לאחר שהשיגה 17 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ותשעה הפסדים.

טרום עונה - ארסנל סיימה ב-2:2 נגד בארנט, גברה 2:3 על לינקולן, הסתפקה ב-0:1 על האנובר והפסידה 2:0 לולנסיה. אברטון הפסידה 2:1 לבארי, הביסה 1:4 את רוצ'דייל, נוצחה 1:0 על ידי ריבר פלייט, סיימה ב-2:2 נגד קובנטרי, הפסידה 2:1 לבלקפול וגברה 1:2 על מלאגה הספרדית.

הערכה - ארסנל לא ממש נספרת השנה, ונראה שבמשחק הראשון העונה נקבל איתות וסיבה מדוע זה קורה. אנחנו הולכים דווקא על ניצחון של אברטון. ההימור: 1, היחס: 2.85

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully