וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בניווט אופניים: מקום 19 לשליחים הישראלים

נבחרת השליחים של דנמרק החמיצה מדליה בגלל פנצ'ר בגלגל. טעות בניווט של נשות רוסיה עלתה להן במקום הראשון

מירוץ השליחים שנערך היום ביער בן שמן עמד במרכז יומה הרביעי של אליפות העולם לניווט אופני הרים וסיפק לצופים שתי דרמות. בגברים, נאלצה הנבחרת הדנית, שהייתה הפייבוריטית לזכייה במירוץ, להסתפק במקום השישי בלבד, לאחר שבאחד מגלגלי האופניים של הרוכב הראשון התגלה פנצ'ר כבר 200 מטרים אחרי נקודת הזינוק. מי שניצלו את התקלה הזו עד תום היו הרוסים, שהגיעו ראשונים לקו הסיום עם זמן של שעתיים, ארבע דקות ו-17 שניות. בכסף זכתה הנבחרת הצ'כית, עם זמן של 2:05:22 שעות. בדיוק חצי דקה אחריהם הגיעה הנבחרת הפינית וזכתה בארד. הנבחרת הישראלית, שהורכבה מהקפטן, גל כהן, זוהר דרורי וערן לרנר, סיימה במקום ה-19, עם זמן של 2:37:22 שעות.

בנשים הדרמה הייתה גדולה אף יותר- הנבחרת הרוסית הובילה בהפרש גדול עד 10 דקות לסיום, אך טעות בניווט של קסניה צ'רניך עלתה להן במקום הראשון, אליו הגיעה הנבחרת האוסטרית, עם זמן כולל של 2:25:11 שעות. 32 שניות אחריהן הגיעה הנבחרת השוויצרית ואילו הרוסיות הגיעו רק למקום השלישי בסופו של דבר, עם תוצאה של 2:27:17 שעות. במהלך המירוץ הופעלה לראשונה שיטת מדידה חדשנית, במסגרתה הוצמדו למספר רוכבים מקלט GPS זעיר המשדר למערכת מיוחדת של חברת טרילוג'יקל וזו, בעזרת רשת הסלולר של סלקום, הראתה בזמן אמת את מיקומו וזמנו של הרוכב. שיטת המדידה תונהג גם במקצה הספרינט שיתקיים מחר.

מקצה הספרינט, המסלול הקצר, ייערך בנאות קדומים, כשהזינוק הראשון ייצא בשעה 10:00 בבוקר. זהו מירוץ נגד השעון, כשכל רוכב יוצא דקה לאחר קודמו. לגברים מצפה מסלול של שמונה קילומטרים ואילו לנשים שישה קילומטרים. מעט לאחר טקס המדליות ייפתח באותו מקום מסלול הספרינט העממי, הפתוח לכולם. בנוסף לרוכבים מישראל, כ-30 מתחרים מחו"ל הבטיחו את השתתפותם במקצים העממיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully