וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חנוכי וניר כהן חתמו בהפועל עפולה

13.8.2009 / 14:03

שחקני הסגל הרחב של נבחרת ישראל מצטרפים לסגל של אלי רבי בעמק. גור פורת, שהחרים את אימון הקבוצה, חתם גם כן

הפועל עפולה הודיעה היום (חמישי) על החתמתם של שחקני הסגל הרחב של נבחרת ישראל ניצן חנוכי וניר כהן, שחתם באמצעות סוכנו זאב גרוס. כמו כן חתם רשמית בקבוצה גור פורת, לאחר שהחרים שלשום את אימון הקבוצה שהיה פתוח לתקשורת בעקבות מחלוקת על תנאי החוזה שלו. עד כה חתמו בקבוצה של אלי רבי מלבד השלושה גם הרכז אבי נניקשוילי והסנטר שיר לביא. הקבוצה מעוניינת בגארד ארון ניקסון ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני קרית אתא.

"אני מאוד שבע רצון מהסגל הישראלי שבנינו", אמר לאחר ההחתמה מאמן הקבוצה אלי רבי בהודעה שפרסמה עפולה, "עכשיו אנחנו עוברים לזרים שאני מאמין יתרמו את חלקם לקבוצה בצורה הטובה ביותר ויחד נעמוד במטרות שהצבנו לעצמינו".

חנוכי (23, 1.90), תוצר מחלקת הנוער של מכבי רעננה, שיחק בעונה החולפת במדי עירוני נהריה. אחרי שעלה מהנוער של רעננה ולא קיבל הזדמנות בבני השרון הוא ניסה את מזלו בגבעת שמואל, חתם לשנתיים אך חזר כעבור שנה לחיקו של המאמן יעקב ג'ינו ותחתיו פרץ. בשלוש עונות בבני השרון קנה לעצמו חנוכי שם של שומר אגרסיבי, ואף הוזמן לנבחרת ישראל. בנהריה פחות בלט ורשם ב-21 משחקים 2.6 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק.

כהן (28, 2.02) שגדל במגדל העמק, היה תגלית העונה בליגת העל בעונת 2007/8 אך את העונה האחרונה במדי גלבוע/גליל הוא ירצה לשכוח. במחזור הראשון נפצע כהן במשחק מול מכבי תל אביב, חזר לכושר כעבור חודשיים אך לא הצליח לקבל מקום ברוטציה אצל עודד קטש. מלבד תואר תגלית העונה, שבו זכה כהן בזכות עונה מצויינת ברמת גן, בהפועל גבעתיים, עירוני קרית אתא, הפועל לב השרון והפועל עפולה/גלבוע בתחילת שנות ה-2000. כהן שיחק 4 עונות במכללות מתוכן שנתים במכללת סן דייגו בהן הראה כדורסל איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully