וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפ סונדרס: "ארינאס יהפוך אותנו לקבוצת עילית"

מאמנה החדש של וושינגטון מתלהב מקצב החלמתו של כוכב הוויזארדס: "הוא החזיר לעצמו את הזריזות והטאץ'"

בעונה שעברה החמיצה וושינגטון את הפלייאוף לראשונה אחרי ארבע שנים והתרסקה עם 19 ניצחונות בלבד, ולקראת העונה החדשה בונים הוויזארדס על חזרה לעניינים הודות לשובו לפעילות של גילברט ארינאס.

הגארד המוחצן שיחק שני משחקים בלבד אשתקד לאחר שעבר ניתוח בברכו, ואת השבועות האחרונים הוא מבלה באימוני כושר אינטנסיביים בשיקגו כדי להגיע מוכן למחנה האימונים.

פליפ סונדרס, מאמנו החדש של ארינאס בוושינגטון, הגיע לשיקגו לצפות בכוכב שלו בפעולה, ויצא מעודד מאוד. "מי שרואה אותו מתאמן עכשיו לא יכול להבחין שהוא היה פצוע", אמר סונדרס. "הוא החזיר לעצמו את הזריזות, את הטאץ' בקליעה ואת והביטחון. הוא גם הוריד משמעותית במשקל, והוא מרגיש שיש לו הרבה מה להוכיח".

לגבי הציפיות שלו מהעונה הקרובה, עם הגעתם של פבריסיו אוברטו, מייק מילר ורנדי פוי, אמר סונדרס: "אין ספק שכשחקן ברמתו של גילברט מצטרף לסגל הוא הופך אותנו מקבוצה שמתמודדת על העלייה לפלייאוף לאחת מקבוצות העילית בפלייאוף".

* חודש אחרי שרכשה מאטלנטה את הזכויות על דייויד אנדרסן תמורת שני מיליון דולר ובחירת סיבוב שני בדראפט, הודיעה יוסטון על החתמתו של הסנטר האוסטרלי לשלוש שנים תמורת 7.5 מיליון דולר. בנוסף שילמו הרוקטס לברצלונה את סכום השחרור של אנדרסן, שנבחר על ידי ההוקס בסיבוב השני בדראפט ב-2002 אך מעולם לא שיחק ב-NBA, שעמד על חצי מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully