וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אנחנו נוסעים ללונדון, ולא לכדורגל"

13.8.2009 / 8:38

מאמן נבחרת הכדורסל, שהמריאה הבוקר לטורניר הכנה נוסף, הסביר את המטרות: "נוסעים לעשות קפיצת מדרגה בכושר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל בכדורסל המריאה הבוקר (חמישי) ללונדון, אנגליה, לקראת טורניר האימון שייערך בין יום שישי לראשון, ושיכלול את נבחרות בריטניה, טורקיה ופולין. לעומת טורניר ההכנה בהולנד, בו שיחקה הנבחרת נגד נבחרת מדרג ב' ונבחרת גרמניה, הפעם מדובר בעליית מדרגה מבחינת הרמה של הנבחרות. יוגב אוחיון הפצוע לא יצא לטורניר, וכמוהו גם אורי קוקיה, שנופה מהסגל אמש ויחזור לאימונים אחרי הטורניר. הנבחרת תשוב ארצה ביום שני.

"אנחנו נוסעים ללונדון, לא לכדורגל, למרות שהליגה האנגלית מתחילה בשבת", אמר מאמן הנבחרת צביקה שרף לפני הנסיעה. "אנחנו נוסעים לשחק טורניר, ולעשות קפיצת מדרגה בכושר שלנו, גם מבחינת הידע שלנו וההרגשה שלנו מה מצבנו כקבוצה. נבדוק מה עובד ומה פחות, איך זה עומד ביחס להכנה שלנו ומה אנחנו צריכים להוסיף עד לטורניר הבא בספרד".

הנבחרת תשחק באולם ה-O2, בו ישוחקו המשחקים האולימפיים בשנת 2012, דבר שהעלה חיוך על פניו של שרף. "נשחק באולם ה-O2, והכדורסל זה דבר פעוט ערך שם", אמר המאמן. "יש שם הכול. בגלל העלות של האולם אין לנו אימון שם היום, לא מבזבזים שם שכירות של האולם על אימון. אני קודם כל רוצה לפנטז על עלייה מהשלב הראשון באליפות אירופה לשלב השני, למרות שיש לי ראייה לטווח ארוך".

פניני: "יש לנו אחלה טורניר"

שחקן הנבחרת גיא פניני אמר לפני ההמראה: "אנחנו נמצאים בשלב אחד אחרי התחלת האימונים. אני מאמין שקפצנו מדרגה מהאימון הראשון, ומהכושר שלנו כקבוצה וכל שחקן. יש המון להשתפר עד האליפות, וזה המקום. יש לנו אחלה טורניר עם קבוצות מצוינות. אנחנו רוצים לראות שיפור, כי אנחנו עובדים קשה באימונים".

על עצמו הוסיף: "זה לא שנה ראשונה שלי בנבחרת, ואני יודע מה המקום שלי. ברור שהתפקיד שלי עכשיו בנבחרת יותר משמעותי, אני צובר ניסיון ומגיע כשחקן יותר ותיק, כי כל פעם נכנסים שחקנים צעירים. נבחרת זה נבחרת, וכולם צריכים להיות אותו דבר, ברור שיש שחקנים יותר מובילים, אבל כולנו צריכים לתת הכל. ככה אני מסתכל על זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully