וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה נחשב קאמבק מוצלח

יומיים לאחר חזרת קלייסטרס, שב רפאל נדאל מהשבתה של חודשיים, וניצח את דויד פרר שפרש בסיבוב השני במונטריאול

קאמבק נוסף הסתיים הלילה (בין רביעי לחמישי) בהצלחה, כאשר רפאל נדאל חזר למגרשים לאחר השבתה של כחודשיים וניצח בסיבוב השני בטורניר מונטריאול את דויד פרר, לאחר שזה פרש מהמשחק אחרי 37 דקות, במצב של 3:4 לנדאל.

רק לפני יומיים הייתה זו קים קלייסטרס, הטניסאית הבלגית ששבה מפרישה לאחר שנתיים, שניצחה במשחקה הראשון בטורניר סינסינטי. הפעם, כאמור, זה היה המדורג מספר 1 בעולם לשעבר, ששב לשחק לאחר חודשיים בהם היה מושבת עקב פציעה בברכיו.

מאז הפסדו הסנסציוני בשמינית גמר הרולאן גארוס לרובין סודרלינג השבדי, לא שיחק המדורג מספר 2 בעולם כיום במשחק יחידים. הלילה הוא עשה זאת נגד חברו לנבחרת הטניס של ספרד, דויד פרר (19 בעולם). צחוק הגורל הוא שגם פרר נושא פציעה בברכו, דבר שגרם לו לפרוש.

במצב של 3:4 לנדאל במערכה הראשונה, אחרי ששבר פעמיים את פרר, החליט האחרון, לאחר 37 דקות, שהוא לא יכול יותר, והכריז על פרישה עקב הפציעה בברכו השמאלית. "יש לי בעיות בברך, אני לא יכול לשחק", אמר פרר אחר כך לעיתונאים. "יש לי את הבעיה הזאת עוד לפני ווימבלדון, ואני צריך לטפל בה".

"הייתי צריך מספר ימים נוספים כדי לערוך מבחן רציני, אבל זה היה בסדר", אמר נדאל לאחר הניצחון. "ניסיתי לעשות כל מהלך ב-100 אחוז שלי, אבל אחרי שחוזרים מפציעה זה קשה לזוז במשחק הראשון. יש לי צ'אנס נוסף מחר כדי להמשיך ולהשתפר". בעקבות הניצחון העפיל הספרדי לסיבוב השלישי, שם יפגוש את פיליפ פטשנר הגרמני.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully