וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר חתם במכבי חיפה

13.8.2009 / 6:27

סגנית האלופה השלימה את העברתו של כוכב התיכונים האמריקאי (18, 2.11). אשכנזי: "הוא רעב להוכיח את עצמו"

מכבי חיפה השלימה הבוקר (חמישי) את עסקת העברתו של כוכב התיכונים האמריקאי ג'רמי טיילר לשנתיים הקרובות, באחת ההעברות היותר מסוקרות בכדורסל האירופי השנה. טיילר סיכם בחיפה במהלך סוף השבוע שעבר, לאחר שכבר הספיק לסכם את תנאיו במדי לובליאנה הסלובנית, והוא ישתכר בכ-100 אלף דולר לשנתיים הקרובות. בכך הפך טיילר לזר החמישי של חיפה בסגל בצוותא עם ג'סי פלוט-רוסה, ג'ייסון ריץ', דבון ג'פרסון ובן סטרונג. בקבוצה מתכננים לצרף זר גבוה נוסף עד תחילת העונה על מנת להשלים את הסגל.

"אני מאוד מתרגש בעקבות חתימתי במכבי חיפה", אמר טיילר הצעיר לאחר החתימה. "אני מצפה בקוצר רוח להתחיל את קריירת הכדורסל המקצוענית שלי בישראל ולעזור לקבוצה להגיע לפיינל פור".

מאמן הקבוצה אבי אשכנזי אמר: "המימדים של טיילר והכשרון הטבעי שלו יהוו בעיית מאצ'-אפ אותה ננצל לטובתנו מול קבוצות רבות בישראל. אנו יודעים שטיילר רעב להוכיח את עצמו על הפרקט, אנו מצפים להזדמנות לשפר אותו במהלך עונה זו ויחד עימו לשפר את הקבוצה שלנו".

הבעלים ג'ף רוזן אמר בנוגע להחתמה: "אנחנו מאוד גאים להוסיף את ג'רמי למכבי חיפה. לג'רמי יש זריזות ויכולת נהדרת ואנחנו מצפים בקוצר רוח שישפר את כישוריו ואת קבוצתנו".

טיילר (2.11, 18), הפך לאחד השמות היותר מעניינים בכדורסל האמריקאי לאחר שהחליט לעבור לאירופה ולדלג על כדורסל המכללות, כמו ברנדון ג'נינגס שעשה זאת בעונה שעברה במדי רומא. ההבדל מג'נינגס שטיילר החליט לדלג על שנת הלימודים האחרונה בתיכון. טיילר עשוי להשלים חלק מהשנה בתיכון ליאו בק המקומי ואף לשחק בליגת העל לבתי ספר. בעונתו האחרונה בתיכון סן דייגו, רשם טיילר 28.7 נקודות למשחק שהפכו אותו לאחד המועמדים לבחירה הראשונה בדראפט 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully