וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון חוזר לעירוני רמת גן

13.8.2009 / 10:04

הפורוורד האתלטי על סף חתימה בקבוצה מזיסמן וצפוי להיות הישראלי הבכיר שלה. הפורוורד טאג' מק'קולג סיכם לעונה

עירוני רמת גן קרובה לסיכום עם גילי מוסינזון לעונה הקרובה. מוסינזון החזיק בהצעות מהפועל חולון, הפועל עפולה ורמת גן, ואף נפגש עם המאמנים של כל הקבוצות אך לבסוף בחר לחזור לקבוצה בה עשה את הפריצה שלו בתחילת שנות ה-2000. מוסינזון צפוי לחתום על החוזה בקבוצה של דני גוט בימים הקרובים, ולהיות הרכש הישראלי הראשון של הקבוצה אחרי שהחתימה את הזרים ג'וליאן קאזו וברנדון יואינג, בתוספת הישראלים שון דניאל, אור ברנר, חן זיגדון, רום שרמן ובר דניאל.

"אני מעריץ של דני גוט", הודה מוסינזון בשיחה הערב עם וואלה! ספורט, "בתור ילד הייתי רואה איך שדני גוט שומר על רדנקו דובראש, עם המשחקים הגדולים של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב. דני הוא שם נרדף למוסר עבודה, אני מאוד מעריך אותו, למרות שלא הכרתי אותו אישית, ואני שמח שאני אכיר אותו אישית. אני מקווה ששני הצדדים שמחים על הצעד ואני מאמין שבקרוב נחתום".

מוסינזון בן ה-30 רשם העונה במדי מכבי ראשון לציון 13.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק, לאחר שנתיים טובות במדי הפועל גליל עליון. השחקן, שעבר לא מעט פציעות בקריירה הספיק להחליף לא מעט תחנות שכללו בין היתר את הפועל תל אביב, מכבי חדרה, עירוני רמת גן, אליה חוזר והפועל רמת השרון. הקדנציה הקודמת של מוסינזון ברמת גן הייתה בעונת 2001/2, אז הספיק הפורוורד לעשות הרבה הדים בליגה לפני שתקרית עם ארז אדלשטיין סיימה עבורו את העונה לפני משחקי הפלייאוף.

הפורוורד טאג' מק'קולג סיכם בקבוצה

בנוסף למוסינזון, סיכמה רמת גן גם עם הפורוורד האמריקאי טאג' מק'קולג שצפוי להאבק עם מוסינזון וג'וליאן קאזו על דקות משחק. הפורוורד האמריקאי שיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA וניהל מגעים עם רמת גן מזה כשבועיים, שבהם החזיק בהצעות גם מהליגה הטורקית והאיטלקית השנייה אך העדיף בסופו של דבר להצטרף לקבוצה של דני גוט, והוא יחתום על חוזהו בקבוצה בקרוב.

מק'קולג (23, 2.01), יליד אטלנטה, שיחק במכללת ווינת'רופ ועשה את הפריצה הגדולה שלו רק בעונתו האחרונה במכללה שם העמיד מספרים של 11.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים. מק'קולג ניסה את מזלו במחנה של וושינגטון אך שוחרר בחודש אוקטובר וחתם במדי אריי ביי הוקס, מה-NBDL. אחרי שמונה משחקים בקבוצה חתם במדי קבוצת פורט ווין מה-NBDL שם העמיד ב-36 משחקים ממוצע של 17.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

פרסום ראשון: 12/8 23:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully