וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה לאוחיון: "אתה נשאר בקבוצה"

12.8.2009 / 20:31

למרות הקשיים הכלכליים, מערימה נהריה קשיים על שחרורו של הגארד מהקבוצה. היו"ר סבג: "עצרנו את ההחתמות האחרות"

למרות שנראה כי הרומן בין יוגב אוחיון לעירוני נהריה יסתיים אחרי עונה אחת בלבד, למרות החוזה לשנתיים שנחתם בין הצדדים בתחילת העונה שעברה, חלה היום (רביעי) תפנית בעלילה. סוכנו של אוחיון, גיא הראל, פנה ליו"ר נהריה אבי סבג בבקשה לברר מה מעמדו של השחקן, וזה הודיע לו כי מבחינתו יוגב אוחיון הוא שחקן של עירוני נהריה לעונה הקרובה. באוחיון מעוניינות הפועל ירושלים, עירוני אשקלון והפועל גלבוע/גליל עליון, אך כעת נראה שדרכו לעונה נוספת בעין שרה קצרה מתמיד.

"אמרתי לגיא הראל שיוגב נשאר בנהריה", אישר יו"ר נהריה אבי סבג את הידיעה לוואלה! ספורט, "עצרנו את כל ההחתמות. יוגב אוחיון רוצה ללכת לירושלים, והוא רוצה שנהריה שאין לה כסף, תשלים לו את השכר. אמרתי לו שלנהריה אין כסף להשלים את החוזה של יוגב אוחיון. אם יוגב אוחיון רוצה להתקדם, וללכת לשחק שנתיים בהפועל ירושלים, הוא צריך לוותר, אבל הוא לא רוצה לוותר. אני אמרתי לו שאני עוצר את ההחתמות, נשחק עם מה שהחתמנו עד עכשיו. אם זה מה שהם רוצים, זה מה שהם יקבלו. בכל מקרה, יוגב יצטרך לקצץ ולשבת איתנו על קיצוץ בשכרו".

עד כה החתימה נהריה את הגארד עודד שעשוע, הסנטר ולאדי ירמישין והזר טאשיד קאר. הקבוצה של יעקב ג'ינו מנהלת מגעים עם מספר שחקנים, אך עד שלא יוסדר העניין עם אוחיון לא צפויה הקבוצה להמשיך במסכת ההחתמות והיא עשויה להשלים את הסגל עם שחקני הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully