וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: קרית שמונה מחצה את כפ"ס

שחקניו של רן בן שמעון השיגו ניצחון שני במפעל עם 0:6 בכפ"ס, נס ציונה ניצחה בחוץ 0:2 את אשקלון. הרצליה-מרמורק 0:1

לפחות לפי הסימנים הראשונים של העונה, בעירוני קרית שמונה יכולים להיות מרוצים. הקבוצה שהשיגה את ניצחונה הראשון שלעונה בשבוע שעבר בגביע הטוטו של הלאומית מול נס ציונה עשתה זאת שוב הערב (רביעי) ובגדול מול הפועל כפר סבא, עם 0:5 בחוץ. פחות מ-20 דקות נזקקו לאורחים מהצפון, או יותר נכון לסלאח חסארמה, כדי להכתיב את הטון. חסארמה עצמו כבש את הראשון כבר בדקה ה-6, והשלים צמד בדקה ה-19.

דווקא כשהיה נדמה שקרית שמונה הורידה הילוך, הגיע פנדל בדקה ה-50, אותו שלח ננאד סאביץ' פנימה, ו-10 דקות מאוחר יותר זה כבר 0:4, אחרי שער של פטי נימבה. עמיר נוסבאום המתין גם הוא 10 דקות, ואז מצא את החמישי, ואת המילה האחרונה אמר תומר סוויסה, שהצטרף לחגיגה וקבע 0:6 ענק 5 דקות לפני הסיום.

במשחק השני בבית 4 אירחה הפועל אשקלון את נס ציונה, וגם כאן, ידם של האורחים היתה על העליונה, עם ניצחון 0:2. נס ציונה פתחה טוב ותקפה את שערם של המארחים בצורה טובה, וירדה אל ההפסקה עם יתרון, תודות לשער של אריק צ'ידי. אשקלון ניסתה לחזור, אבל שער של שי אבוקסיס בדקה ה-62 סתם את הגולל על ניסיונות אלו.

בבית 3 הצליחה מכבי הרצליה להשיג ניצחון 0:1 לא פשוט מול הפועל מרמורק שעשתה לה חיים קשים. אחרי 45 דקות מאופסות מצאו המארחים את השער במחצית השניה, וזה הספיק ל-3 הנקודות המיוחלות. במשחק השני באותו בית היה נראה שהפועל ראשון לציון ומכבי באר שבע בדרך לתיקו מאופס ומאכזב, אבל שער בדקה ה-83 של מגלן אוואלה, שחקנה הזר של ראשון העניק למארחים את הניצחון, 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully