וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות מהקדטים יש נחת: נשארה בדרג א'

הנבחרת, המודרכת על ידי רובי בלינקו, הביסה את צ'כיה 57:82 באליפות אירופה ושרדה. בלינקו הודה בסיום: "דאגתי מאוד"

בשונה מנבחרת הנוער ונבחרת העתודה, נבחרת הקדטים של ישראל, המודרכת על ידי רובי בלינקו, הבטיחה את הישארותה בדרג א' לאחר שנקלעה למשחקי ההישרדות באליפות אירופה. הנבחרת הביסה במשחקה השני בבית הדירוג את צ'כיה 57:82 והשיגה ניצחון שני שיבטיח לה עוד שנה לפחות בין 16 הגדולות של אירופה.

אחרי שגברה על אוקראינה, ישראל פתחה חזק גם נגד צ'כיה בקובנה ובסוף הרבע הראשון כבר דאגה לפתוח פער של שבע נקודות (12:19), כשאל המחצית היא ירדה ביתרון 34:40. הרבע השלישי היה חד צדדי מבחינת שחקניו של בלינקו, שניצחו בו 9:22 ויצרו לעצמם פער בלתי מחיק, שגם נותר עד הסיום.

הירבו לקלוע לנבחרת: נועם לייש 19, עומר כהן 13 (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אור סולומון ורן כהן 10 כל אחד, שי יוסוב 7, ניר סננס 4, אלכס צ'רנוצ'ביץ', דן רפאל, רם אליאספור ואלון אברמוביץ' 2 כל אחד, אלון טטרו 1. שיחק ולא קלע: סרגיי זליקמן (10 ריבאונדים).

מאמן הנבחרת, רובי בלינקו אמר לאחר המשחק: "כעת אני מרגיש הרבה יותר טוב. בתחילת הטורניר בעטנו בדלי. אני שמח שמילאנו אותו מחדש וגאה בשחקנים שלי. הם נלחמו, רדפו אחרי כל כדור ונראו בדיוק כפי שצריך במשחק על החיים. דאגתי מאוד. צפינו בצ'כים שנראו מפחידים, אבל מפתיחת המשחק לא נתנו להם לזוז. אני חייב להודות לכל הצוות ובעיקר לעוזר שלי, נתי כהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully