וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: מורה טוב, מורה לחיים

מאמן המכללות, נוצרי, נשוי ומחנך, הודה ששילם 3,000 דולר לאישה כדי שתעשה הפלה. וגם: לברון מסרב להתנצל

לברון ג'יימס נהנה כל הקריירה שלו מהערצה ואהבה ללא תנאים מצד הקהל והתקשורת, אך נדמה שבפלייאוף האחרון משהו נסדק בתדמית של המלך. בסיום סדרת גמר המזרח, כזכור, סירב ג'יימס ללחוץ את ידיהם של שחקני המג'יק, ומיהר לרדת לחדר ההלבשה. בהמשך אף סירב להגיע למסיבת העיתונאים, נקנס על ידי הליגה ולראשונה בחייו ספג ביקורות. אמש (שלישי), חודשים ארוכים לאחר מכן, ולברון עדיין מסרב להתנצל על תקרית "לחיצת היד".

"אני לא מתחרט על זה", אמר ג'יימס, "הדבר היחיד שאני מצטער עליו זה שלא הגעתי למסיבת העיתונאים. לגבי לחיצת הידיים, זה לא משהו שנעשה ב-NBA. אם היינו משחקים טניס, אז בסיום המשחק הולכים למרכז המגרש, ואם מנצחים או מפסידים לוחצים ידיים. זה קורה בכל משחק טניס.

"בכדורסל משחקים 82 משחקים בשנה. אני חושב שבגלל שלא הגעתי למפגש מול העיתונאים כל הסיפור הזה נופח, והתנצלתי על זה, אבל לא אתנצל על זה שלא לחצתי ידיים. אתה אף פעם לא מקבל הפסד, אף פעם".

כשהכתבים התעקשו בפני ג'יימס כי נהוג שבסיום כל סדרת פלייאוף ב-NBA הקבוצות לוחצות ידיים, שוב התנער ג'יימס מהמנהג המוכר. "לא, זה לא", התעקש, "לא, זה לא".

"לעבודת צוות ולקבוצתיות אין שום קשר ללחיצת ידיים", המשיך וטען, "אי אפשר להגיד עליי שאני לא ספורטאי, תשאלו את כל מי שמכיר אותי. מי המציא את החוק שחייבים ללחוץ ידיים?".

לברון גם התייחס לפרשת הקלטת של נייקי וההטבעה שצונזרה. "מעולם לא ביקשתי שיעלימו את ההקלטה הזו", אמר ג'יימס, "זו המדיניות של נייק, ובגלל שהייתי מעורב בזה, זה נופח. אבל זה מהלך כדורסל שקורה כל הזמן. אתם יכולים ללכת ליוטיוב ולראות שם הרבה שחקנים שמטביעים עליי. אני מחשיב את עצמי כחוסם, אבל אלו דברים שקורים, אבל לפעמים אתה לא בוחן נכון את הכדור".

פיטינו עובד גם בקיץ

מאמן הכדורסל ריק פיטינו הודה כי שילם לאישה 3,000 דולר על מנת שתעשה הפלה לאחר שהכניס אותה להיריון. קארן קונאגין סייפר, כזכור, כבר הואשמה באפריל בניסיון סחיטה מפיטינו, מאמן מכללת לואיוויל, כשדרשה ממנו רכב, מלגה עבור ילדיה ועשרה מיליון דולר.

על פי עיתון בלואיוויל, פיטינו כבר הודה כי קיים עם האישה יחסי מין במסעדה בעיר, אך הכחיש את הטענות שלה, כי ניסה לאנוס אותה וששכב עמה בהמשך במקום אחר. עתה נאלץ פיטינו להודות גם ששילם לה עבור ההפלה - מעשה שנוי במחלוקת בארה"ב השמרנית, במיוחד כשמדובר בדמות מפורסמת האמונה על חינוך תלמידי מכללות. פיטינו, כידוע, בנוסף להיותו נוצרי אדוק, הוא גם אדם נשוי.

אוברטו בוושינגטון

* וושינגטון החתימה את פורוורד נבחרת ארגנטינה, פבריציו אוברטו. כזכור, סן אנטוניו ויתרה על השחקן בטרייד שהביא לה את ריצ'ארד ג'פרסון, אלא שדטרויט, שקיבלה את הפורוורד, החליטה לשחרר אותו. כעת, הוויזארדס קפצו על המציאה. "פבריציו הוא ווינר מוכח עם נסיון פלייאוף", אמר נשיא וושינגטון, ארני גראנפלד.

* ראסול באטלר, שחקן ניו אורלינס בעונה החולפת, יעבור ללוס אנג'לס קליפרס בתמורה לבחירת סיבוב שני עתידית. העסקה תחסוך לניו אורלינס כ-8 מיליון דולר, מכיוון שהם חורגים מתקרת השכר, ובעונה שעברה הרוויח השחקן 4 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully