וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי ביקש מההתאחדות לשדר את גביע הטוטו באתר

12.8.2009 / 10:52

האוהדים מתעוררים, 3,000 מנויים כבר נמכרו, ובקרית שלום רוצים לנצל את ההצלחה בגביע הטוטו: "אי השידור פוגע בנו"

יושב ראש מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, השוהה כעת בקנדה לצורך פגישה עם הבעלים החדש מיטשל גולדהאר, פנה הבוקר (רביעי) במכתב להתאחדות לכדורגל, בבקשה לשדר את משחקיה של הקבוצה בגביע הטוטו באתר הקבוצה. בימים האחרונים מורגשת התעוררות בקצב מכירת המנויים ועד כה נמכרו כ-3,000 מנויים, ובקבוצה היו רוצים לנצל את ההצלחה משני הניצחונות בגביע הטוטו.

במכתב שנשלח ליושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, נכתב: "אנחנו במכבי תל אביב מתמודדים עם מציאות כלכלית מורכבת, אולם למרות זאת החלטנו לבוא לקראת הקהל הנאמן שלנו, לא להעלות את מחירי המנויים ואף לצאת במבצעי הוזלה... אולם גם לאחר מאמץ זה אנו נתקלים במציאות בלתי אפשרית: שני משחקי גביע הטוטו של מכבי תל אביב לא שודרו בטלוויזיה בשל מאבק בין ההתאחדות לגוף שאמור היה לשדר את המשחקים. בכך נגרם נזק ישיר לספונסרים של הקבוצה".

"חוסר הוודאות בנושא שידורי המשחקים פוגע ביכולתנו לתת תמורה נאותה למשווקים ולנותני החסות ופוגע בסיכוי שלנו לגייס נותני חסות נוספים", הוסיף בושינסקי, "באם עדיין לא הוסדרו שידורי המשחקים הקרובים של הקבוצה בגביע הטוטו והפגיעה בקהל הצופים ובנותני החסות שלנו תימשך, אני מבקש כי תאפשרו לנו לשדר את המשחקים (הראשון שבהם הוא בשבת מול הפועל רמת גן) בשידור ישיר באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של מכבי ת"א. זאת כדי למזער ולו במעט את הנזק שנגרם לספונסרים שלנו ואת עוגמת הנפש שנגרמה למאות אלפי האוהדים של מכבי תל אביב. על מנת להסיר ספק ברצוני לציין כי השידורים באתר יהיו פתוחים לקהל הרחב ולא ייגבה עבורם כל תשלום".

בתוך כך נערכה הלילה פגישתם של בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה עם גולדהאר. בהודעה הרשמית שמסרה הנהלת הקבוצה באתר הרישמי נמסר כי: "בפגישה דנו השלושה במדיניות העתידית של המועדון על פי תפיסת עולמו של הבעלים החדש, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת תרבות הניהול שלו. גולדהאר הביע את רצונו לנקוט בשורה של צעדים ארוכי טווח. באשר לעונה הנוכחית, ביקש גולדהאר לסיים במהרה את הליך העברת המועדון לידיו, לרבות החלפת הערבויות בבקרה התקציבית, ומעל לכל להשלים לאלתר את החוזה עם אגודת הספורט של מכבי תל אביב. כמו כן סוכמה בפגישה המדיניות התקציבית של הקבוצה הבוגרת, לרבות סוגיית הרכש, והנהלת המועדון תפעל בהתאם לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully