וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "אנגליה טובה מספיק כדי לזכות בגביע העולמי"

ג'ון טרי בטוח בנבחרת אנגליה ומבטיח: "השחקנים התגברו על המחסום המנטלי של הפחד ממשחקים גדולים עם הנבחרת"

וידאו: רויטרס

תרגום ועריכה: גדי וינסטוק

אחרי הקיץ העבש שעבר על חובבי הכדורגל, הליגות עוד מעט חוזרות, אך גם הגביע העולמי נמצא אי שם באופק, ואיתו יש ללא מעט שחקנים ציפיות. אחד כזה הוא ג'ון טרי, שחקנה של צ'לסי ונבחרת אנגליה, שמבטיח: "אם נשחק כמו שאנחנו, לא יהיה אפשר למנוע מאיתנו לזכות בגביע העולמי".

אחרי שלא הצליח להעפיל ליורו האחרון, טרי נשמע בטוח בנבחרת שלו רגע לפני משחק הידידות נגד הולנד הערב (21:45, ספורט 2), ומבטיח כי "הגביע העולמי יהיה מאחורי המחשבה של כל אחד. אנחנו עדיין צריכים לנצח משחק אחד מהשלושה שנותרו לנו במוקדמות כדי לעלות, אבל בכל מקרה זו תהיה שנה חשובה לכולם.

"כשהטורניר מגיע, אנחנו רוצים להיות הכי מוכנים ובפורמה הכי טובה כדי להתקדם למקום שבו אנחנו רוצים להיות. לכל נבחרת גדולה שם תהיה הזדמנות טובה לזכות וכך גם לנו. שחקנים ישקרו אם יגידו שבעבר לא היה שום פחד להגיע למשחקים גדולים עם אנגליה, אבל זה עבר. התגברנו על המחסום המנטלי".

טרי המשיך לקחת אחריות על אי ההעפלה ליורו, והוסיף: "אני מבין שיש אנשים שמטילים ספק בי כקפטן הנבחרת אחרי שלא עלינו לאליפות אירופה. אני לוקח אחריות על זה, אבל למדתי כמה דברים לגבי איך לא לעשות דברים וכעת כולם משחקים בחופשיות ובביטחון תחת המנג'ר החדש".

על המשחק הערב מול הולנד מוסיף הקפטן: "למרות כל זאת, אנחנו לא מגיעים להולנד עם ביטחון מוגזם. אנחנו רק רוצים לספוג כמה שיותר ממשחק גדול. זה זמן חשוב עבור השחקנים בסגל לפני משחקי המוקדמות, למרות התיזמון של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully