וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הודח ממונטריאול

הטניסאי הישראלי לא ניצל את ההגרלה הנוחה ונוצח על ידי פאלה הקולומביאני. ניצחון ראשון לאבא פדרר, פרר כבר מחכה לנדאל

אכזבה לדודי סלע. הטניסאי הישראלי, המדורג 34 בעולם, הודח הלילה (רביעי) בסיבוב הראשון של טורניר מונטריאול היוקרתי (סך פרסים 3 מיליון דולר) לאחר שנוצח באופן מפתיע 6:4, 3:6, 6:3 על ידי אלחנדרו פאלה הקולומביאני, המדורג 134 בעולם.

סלע אומנם נוצח במערכה הראשונה, אך במערכה השנייה חזר לעצמו וניצח, הוביל 0:3 בפתיחת המערכה השלישית וכבר היה על סף ניצחון, אך דווקא אז המומנטום שלו נבלם, הוא הפסיד שישה משחקונים ברציפות והודח מהטורניר באופן מאכזב. סלע ייאלץ להסתפק בפרס כספי של 8,500 דולר.

מנגד, אנדי רם ובן זוגו מקס מירני ניצחו את צמד הספרדים רפאל נדאל ופרנסיסקו רואיג 6:4, 3:6, 8:10, בתוצאה שיכולה להיות מעודדת מעט לקראת מפגש גביע הדייויס מול ספרד.

עוד במונטריאול: רוג'ר פדרר, במשחקו הראשון כאבא (והראשון מאז גמר ווימבלדון), התקשה מעט מול פרדריק נימאייר הקנדי (487 בעולם), אך הצליח לגבור עליו 6:7, 4:6. גם נובאק דג'וקוביץ' פתח בצורה לא חלקה, כשגבר רק 4:6, 6:7 על פיטר פולנסקי הקנדי (225 בעולם). דויד פרר, שגבר על ויקטור טרויצקי הסרבי, יפגוש בסיבוב הבא את רפאל נדאל.

* הראל לוי (179 בעולם) גבר בסיבוב הראשון של טורניר בינגהמטון (סך פרסים 50 אלף דולר) על אלכס בוגדנוביץ' הבריטי 4:6, 4:7. בסיבוב הבא יפגוש לוי את בלייק סטרוד האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully