וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם ההסכם בין איגוד הכדורסל למאמנים

11.8.2009 / 22:49

במסגרת ההסכם המסדיר את תנאי העסקת המאמנים באיגוד, הוחלט על שיתוף פעולה בין הצדדים. שרף: "מדובר בפריצת דרך"

איגוד הכדורסל וארגון המאמנים, חתמו הערב ( שלישי) על ההסכם המסדיר את תנאי העסקתם של המאמנים במסגרת איגוד הכדורסל. במסגרת ההסכם, יפעילו הצדדים ועדה משותפת שתבחן דרכים לקידום מעמד מאמן הכדורסל בישראל ותמליץ בהתאם לצורך על הדרכים ליישומן.

עוד החליטו איגוד הכדורסל וארגון המאמנים, על שיתוף פעולה בנושאים הקשורים לקידום מעמדו של מאמן הכדורסל בישראל, הן במסגרת איגוד הכדורסל והן במסגרת האגודות. במעמד החתימה נכחו יו'ר איגוד הכדורסל, שי שני וסגנו מנחם ווידהורן, ומצד ארגון המאמניםחתמו יו'ר הארגון צביקה שרף, חבר ההנהלה דב בינשטוק ונציג הארגון ניר אלון.

"אני שמח שעם חתימת ההסכם הוסר הלחץ שהפעיל ארגון המאמנים מעל מאמני נבחרות ישראל, וכעת הם יוכלו להתרכז ב- 100% במשימות המקצועיות העומדות לפניהם", אמר שי שני. "יחד עם זאת, צר לי שארגון המאמנים בחר לנהל את המאבק על זכויות המאמנים באגודות, דווקא על גב נבחרות ישראל".

יו'ר ארגון מאמני הכדורסל ומאמן הנבחרת, צביקה שרף, אמר עם חתימת ההסכם: "אני שמח שלאחר תקופה ארוכה הגענו להסכם הזה, המהווה פריצת דרך במעמד המאמנים בישראל. לראשונה מזה 70 שנה יש למאמני הכדורסל הסכם שמהווה בסיס להישגים נוספים שנשיג בעתיד. ויתרנו על הצד הכספי והתמקדנו במעמד המאמן. אני מאמין שבמסגרת הוועדה המשותפת שתתחיל לפעול בקרוב נשפר עוד את מעמדם של מאמני הכדורסל, לטובת כל הכדורסל במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully