וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות האחרונה: איטליה ובלגיה עדיין בתמונה

11.8.2009 / 20:26

משחק גדול של מרקו בלינלי הוביל את איטליה לניצחון 75:77 על פינלנד, הבלגים גברו 58:64 על פורטוגל

נבחרת איטליה גברה הערב (שלישי) 75:77 על נבחרת פינלנד במסגרת בית ב' של משחקי ההזדמנות האחרונה והותירה לעצמה סיכוי להעפיל למשחק הגמר שיוביל לאליפות אירופה. הנבחרת של קרלו רקלקאטי תזדקק לניצחון חוץ ביותר משלוש נקודות על נבחרת צרפת, שטרם הפסידה בטורניר, בתוספת ניצחון ביתי על פינלנד כדי להעפיל כראש בית. הפסד לצרפת או הפסד ביתי לפינלנד בתוספת ניצחון צרפתי על הפינים בחוץ, יעלה את הצרפתים למשחק הגמר מול מנצחת בית א'.

איטליה פתחה הערב את המשחק בצורה מצוינת וברחה ליתרון 10:17 בסוף הרבע הראשון. דקות טובות של האנו מוטולה וטימו ראניקו החזירו את הפינים למשחק ובמחצית 34:38 לאיטלקים. מוטולה המשיך להראות טוב גם ברבע השלישי, אך אנדראה ברניאני בתוספת מרקו בלינלי הגדילו את ההפרש האיטלקי ל-55:63 בסוף הרבע. ההפרש האיטלקי כבר עמד על 13 לפני שפטרי קופונן הוביל קאמבק פיני והשווה את המשחק ל-75:75 דקה וחצי לסיום. בלינלי לקח אחריות, וסל שלו כעבר חצי דקה קבע 75:77 לאיטלקים בסיום.

מרקו בלינלי הוביל את קלעי איטליה עם 23 נקודות, כשאנדראה ברניאני הוסיף 21 משלו בתוספת 8 ריבאונדים. האנו מוטולה הותיק קלע 16 והוביל את הקלעים הפינים ונעזר ב-12 נקודות של שון האף.

במשחק נוסף הערב גברה בלגיה 58:64 על פורטוגל, ושמרה גם על הסיכוי שלה להעפיל לאליפות אירופה. הבלגים, שפיגרו בפערים קטנים במהלך המחצית הראשונה, הפכו את הקערה על פיה ברבע השלישי הודות ליד הטובה של דימיטרי לאוורס הוותיק, וגדעו את התקווה האחרונה של הפורטוגלים לתפוס את הכרטיס לפולין. את בלגיה, שתפגוש את בוסניה הרצגובניה הבלתי מנוצחת ביום שישי, הוליך לאוורס עם 16 נקודות, אקסל הרוול תרם 11 ו-8 ריבאונדים. ז'ואאו סנטוס קלע 19 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully