וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הפסידה 1:0 בסרביה

שחקניו של איוניר החזיקו מעמד עד לדקה ה-84 במשחקם מול הסרבים החזקים, אז נכנעו לשער של פייסה. אושרי רואש הורחק

הנבחרת הצעירה של ישראל שמתכוננת למשחק מול קזחסטן במוקדמות אליפות אירופה, נוצחה הערב (שלישי) 1:0 במשחקה מול הנבחרת הצעירה של סרביה. המאמן מוטי איוניר טען עוד לפני המשחק שמדובר בהזדמנות של השחקנים החדשים בסגל להוכיח את מקומם ולצבור ניסיון בינלאומי, ואת זה הוא ודאי השיג מול הסרבים המצוינים.

בנבחרת הישראלית, שהשיגה עד כה ארבע נקודות במוקדמות בזכות תיקו ביתי מול קזחסטן וניצחון 3:4 בבולגריה, ערך הופעת בכורה השוער בוריס קליימן, כשבקישור קיבלו הזדמנות יחדיו אייל גולסה וגיא אסולין ובהתקפה צוותו חן עזריאל ומוחמד גדיר, שפתח את העונה בצורה מצוינת במדי מכבי חיפה.

סרביה החזקה, במשחקו הראשון על הקווים של המאמן רטומיר דיוקוביץ', עלתה גם היא בהרכב התקפי עם הכשרון דניאל אלכסיץ' שנבחן בעבר במכבי חיפה וקשר פיורנטינה ניקולה גולאן, אבל המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה. האירוע המרכזי הגיע רק בדקה ה-36 עם הרחקתם של הקפטן הישראלי אושרי רואש והסרבי יאגוס ווקוביץ' שהתקוטטו ביניהם. במחצית השנייה הורגשה העדיפות הסרבית ובדקה ה-84 הגיע שער הניצחון מרגלי לובומיר פייסה, קשר פרטיזן בלגרד.

הרכב הנבחרת: בוריס קליימן; עודד אלקיים, רמי גרשון, אבי ריקן, ישראל ראש; אייל גולסה, גיא אסולין, אושרי רואש, רן אבוקרט; חן עזריאל,מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully