וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ידידות: דפו הציג מעט אופי אנגלי

החלוץ עלה מהספסל כדי להעניק לאנגלים 2:2 בהולנד. ארגנטינה ניצחה 2:3 את רוסיה בהצגה של אגוארו. 0:1 לברזיל באסטוניה

בין פתיחת עונה בליגה אירופית אחת לאחרת, חודש אוגוסט לא יכול לעבור ללא השבוע הקבוע של משחקי הידידות הבינלאומיים. צרפת וגרמניה אמנם קיימו את משחקיהן במוקדמות, אך גם בלעדיהן נערכים הערב (רביעי) מספר משחקים מסקרנים בזירה העולמית.

דייגו מראדונה וארגנטינה שלו התארחו אצל רוסיה במוסקבה וניצחו 2:3 עם הצגה של קון אגוארו, במשחק ההכנה האחרון לקראת ההתמודדות המכרעת מול ברזיל, שמצידה הסתפקה ב-0:1 קטן על חשבון אסטוניה. המשחק המרכזי על טהרת אירופה נערך באמסטרדם, שם הולנד ואנגליה נפרדו ב-2:2 מלהיב. אלופת אירופה ספרד ביצעה קאמבק נאה מול מקדוניה כדי לנצח 2:3 בעוד יוון, מהבית הישראלי במוקדמות, נתקלה בלודוביק אוברניאק שכבש צמד בבכורה לזכות פולין ב-0:2. שוויץ הוציאה 0:0 מאלופת העולם, איטליה, בעוד פורטוגל העבירה ערב רגוע עם 0:3 על ליכטנשטיין.

רוסיה - ארגנטינה 3:2

דייגו מראדונה לא היסס לבקר בחריפות את הבחירה במוסקבה כיעד למשחק הידידות האחרון לפני המפגש מול ברזיל, אבל אולי אחרי הניצחון הערב הוא חושב אחרת. המאמן הארגנטינאי לא ספר את התקשורת הרוסית והתעלם ממנה עוד בשדה התעופה, לאחר המשחק הוא לבטח ימצא כמה מילים כדי לסכם את הביקור המאולץ גם בפני מארחיו.

ארגנטינה עלתה ללא לאונל מסי הפצוע, עם מריו בולאטי בהופעת בכורה בקישור וסוף סוף עם חלוץ מרכזי בדמות דייגו מיליטו, אבל מי שגנב את ההצגה היה סרחיו אגוארו. דווקא רוסיה עלתה ליתרון בדקה ה-17, כשאיגור סמשוב בן ה-31 בעט מזווית אלכסונית ועם עזרה מריאנו אנדוחאר חגג שער בכורה במדים הלאומיים. אלא שרגע לפני הירידה להפסקה ירה אגוארו מ-20 מטרים לקורה ופנימה וקבע שיוויון.

מראדונה ערך חילופים במחצית ופגע בינגו. דקה אחת הספיקה לליסנדרו לופז המצוין לשלוח כדור בשמאל בין רגליו של איגור אקינפייב, ולרשום לזכותו שער ראשון באלביסלסטה. מחליף נוסף, חסוס דאטולו, התקנא בחברו ונעזר אף הוא בבישול של אגוארו כדי לבעוט בשמאל לרשת בדקה ה-,59, ולחגוג גם הוא שער ראשון בהופעת הבכורה כבר אחרי דקה על המגרש. הנבחרת של חוס הידינק צימקה הודות לכדור חופשי של רומן פאבליוצ'נקו שפגע בחומה ומצא את הרשת בדקה ה-78, אך דייגו והחתן שלו הם אלה שחגגו בסיום.

אסטוניה - ברזיל 1:0

אחרי הזכייה בגביע הקונפדרציות ולפני המשחק המדובר מול ארגנטינה, גם בברזיל נמצאים בהכנות אחרונות. מהסגל שזכה בקונפדרציות חסרים רק פאטו, קלבר והשוער השלישי ויקטור, כאשר המאמן דונגה צירף את מרסלו מריאל מדריד ואת החלוץ דייגו טארדלי, אך השאיר את רונאלדיניו בחוץ במשחק שציין את חגיגות ה-100 של התאחדות הכדורגל האסטונית.

טארדלי עלה כמחליף והגיע למספר מצבים, אך מי שהבקיע את שער הניצחון היה לואיס פביאנו, הכובש המצטיין של ברזיל במשחקי המוקדמות, שמצא את הרשת של האסטונים בדקה ה-. 43. קרוגלוב הורחק משורות אסטוניה לקראת הסיום, וחבורתו של דונגה השיגה ניצחון חוץ נוסף, עם תצוגת כדורגל רעה שתעיר משנתם את טוסטאו ותומכיו, הטוענים כי ברזיל צריכה לייצג את המורשת שלה בכבוד ולא להראות כמו חיקוי של איטליה.

מקדוניה - ספרד 3:2

בצל האבל הכבד שנפל על הכדורגל הספרדי עם מותו של קפטן אספניול דניאל חארקה, שיחקה הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה בסקופיה מול מקבילתה ממקדוניה, ואיזה משחק זה היה. המקדונים היממו את הספרדים במחצית הראשונה, אך אלופת אירופה הנהדרת הראתה אופי של ברזל כדי לחזור לעניינים ב-45 הדקות הבאות.

הפתיחה, כאמור, היתה של המארחים, כשגוראן פאנדב מצא את הרשת כבר בדקה התשיעית. הספרדים התקשו להבין מה נפל עליהם, ופאנדב ניצל זאת כדי להכפיל את התוצאה, ולקבוע 0:2 מדהים בדקה ה-33.

במחצית ביצע דל בוסקה חילופים רבים, וזה השתלם לו. הקאמבק הספרדי החל בדקה ה-51, כשפרננדו טורס צימק ל-1:2. לא חלפו שלוש דקות, וג'ראר פיקה, שפתח כבלם לצידו של קרלוס פויול, איזן את התוצאה. הספרדים לא הורידו את הרגל מהגז, ובדקה ה-56 השלים המחליף אלברטו ריירה את המהפך הגדול תוך שש דקות, כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 2:3 מלהיב לאלופת אירופה.

ליכטנשטיין - פורטוגל 3:0

אחת הנבחרות המאכזבות בקמפיין האירופי היא פורטוגל של קרלוס קירוש, שנמצאת רק במקום הרביעי בבית 1 עם שני ניצחונות בלבד בששת משחקיה עד כה. בפורטוגל האמינו שניצחון על יריבה חלשה כמו ליכטנשטיין ישיב את הביטחון לשחקנים בחלק הקדמי לקראת ההמשך, ולפחות את החלק הראשון של המשימה הם השלימו

בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו החולה, הובילו את הסגל הפורטוגלי דקו, ריקרדו קרבאליו וסימאו שחזרו לאחר תקופה בה בחן קירוש שחקנים חדשים. הוגו אלמיידה פתח בחוד ההתקפה והבקיע צמד (15 ו-28) שישפר את מעמדו בנבחרת, כשראול מיירלס (24) כבש בתווך.

שוויץ - איטליה 0:0

אחרי ההופעה המאכזבת בקונפדרציות והביקורת הקשה מבית, האם מרצ'לו ליפי הפך עורו? המאמן האיטלקי העלה את הצעירים דומניקו קרישיטו וקלאודיו מרקיזיו בהרכב, תוך שהשניים עורכים הופעת בכורה בסקוואדרה אזורה.

יחד איתם פתחו ג'ילארדינו ורוסי בחוד, אלא שהאיטלקים ממשיכים לאכזב. הערב זה הסתיים ב-0:0 חלש, מאכזב ונטול הזדמנויות אמיתיות מול נבחרת שוויץ. לצד השחקנים החדשים, שבר הקפטן פאביו קנבארו את שיא ההופעות של פאולו מאלדיני עם משחקו ה-127 במדי האזורי.

פולין - יוון 0:2

אוטו רהאגל לא הפתיע עם הסגל לקראת המשחק מול נבחרתו של ליאו בינהאקר, כשזימן אפילו שחקנים שעדיין לא מצאו קבוצה כמו יורקאס סייטרידיס ששוחרר מאתלטיקו מדריד. הוותיקים אנגלוס בסינאס וטריאנוס דלאס נותרו בחוץ, כשיאוניס אמנטידיס שהבקיע צמד במדי פרנקפורט השבוע, עלה כמחליף ולא הרשים, כמו שאר חבריו.

פולין, שנאבקת בבית 3 של המוקדמות עם סלובקיה וצפון אירלנד על עלייה למונדיאל, הציגה את הגיוס החדש שלה - המתאזרח הצרפתי לודוביק אוברניאק שעלה כמחליף במחצית. קשרה של ליל היה זקוק לדקה אחת בלבד על המגרש על מנת לכבוש את הראשון שלו במדי פולין, והפליא לעשות כשהשלים צמד בדקה ה-77.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הולנד - אנגליה 2:2

שתיים מהנבחרות שיהיו בדרום אפריקה בשנה הבאה נפגשו באמסטרדם ארינה למשחק שהבטיח הרבה, וקיים המון. כזכור, השתיים שיחקו עד כה שבעה משחקים במוקדמות וניצחו בכולם, והערב קיבלנו הוכחות לכך, במשחק שניפק ארבעה שערים, הרבה הזדמנויות, ויופי של כדורגל.

סטיבן ג'רארד הפצוע לא היה חלק מהסגל האנגלי למשחק, ובלעדיו היה נראה מרכז השדה האנגלי מעט פרוץ במחצית הראשונה. הולנד ניצלה זאת כדי לפתוח מצוין, וכבר בדקה העשירית טעות איומה של ריו פרדיננד אפשרה לדרק קויט לעקוף את רוברט גרין כדי לקבוע 0:1 כתום. שתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים, ובדקה ה-37 שוב הראתה ההגנה האנגלית את חולשתה הרבה, כשטעות נוספת, הפעם של גארת' בארי, אפשרה לרפאל ואן דר וארט לקבוע 0:2, ולהשאיר את האנגלים בהלם.

במחצית השניה הסיפור היה אחר לגמרי, הרבה בזכות ג'רמיין דפו. החלוץ המצוין עלה מהספסל, ובדקה ה-68 קיבל בישול של מחליף אחר, ג'יימס מילנר לאחר פריצה מצוינת באגף, כדי לצמק ל-2:1. אלא שדפו לא עצר שם, ובדקה ה-76 זהו שוב מילנר, שוב מהאגף השמאלי, שוב כדור רוחב, ושוב הרגל המסיימת של דפו שקובעת את תוצאת המשחק - 2:2 מרשים בין שתי נבחרות התקפיות עם הגנות בינוניות עד מאוד.

משחקים נוספים:

דרום קוריאה - פראגוואי 0:1
לדרום קוריאה: צ'ו יונג פארק (83)

צ'כיה - בלגיה 1:3
לצ'כיה: רומן הובניק (27), מילאן בארוש (41), מיכאל קאדלץ (78). לבלגיה: יאן ורטונגן (12)

מולדובה - ארמניה 1:4
למולדובה: ויקטור גולובטנקו (35 ו-64), ואלריו אנדרוניץ' (81), אלכסנדרו אפוראנו (90). לארמניה: אררט ארקליאן (75)

בולגריה - לטביה 0:1
לבולגריה: דימיטאר רנגלוב (53)

אלבניה - קפריסין 1:6
לאלבניה: ארווין סקלה (26 ו-44 בפנדל), אריון בוגדאני (65), כריסיס מיכאל (68 עצמי), אנסי אגולי (71), ארמנד דאלקו (75). לקפריסין: קונסטנטינוס חרלמבידיס (37)

דרום אפריקה - סרביה 3:1
לדרום אפריקה: קטלגו אמפלה (90). לסרביה: זוראן טוסיץ' (56 ו-77), דאנקו לאזוביץ' (69)

לוקסמבורג - ליטא 1:0
תומאס דנילביצ'יוס (40)

אוקראינה - טורקיה 3:0
לטורקיה: סאנלי טונצ'אי (58), סרבט צ'טין (63), חמיט אלטינטופ (66)

שבדיה - פינלנד 0:1
לשבדיה: יוהאן אלמנדר (43)

הונגריה - רומניה 1:0
לרומניה: טיבריו גיואנה (42)

טוניסיה - חוף השנהב 0:0

דנמרק - צ'ילה 2:1
לדנמרק: לאסה שונה (63). לצ'ילה: אסטבן פארדס (61), אלכסיס סאנצ'ז (68)

אוסטריה - קמרון 2:0
לקמרון: פייר ווב (29 ו-35)

אירלנד - אוסטרליה 2:0
לאוסטרליה: טים קייהיל (39 ו-44), דייויד קארני (90)

בוסניה - אירן 3:2
לבוסניה: אדין דזקו (52 ו-65), מסעוד שוג'אי (79), ארש בורהאני (86), אנדרניק טימוריאן (90)

עדכון ראשון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully