וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בניווט אופניים: יום טוב לישראלים

ירדן גולן סיימה במקום ה-29 בנשים, גל כהן במקום ה-33 ביום השני של התחרות. אכזבה למיכל בריס, שנפסלה ולא השתתפה

יומה השני של אליפות העולם בניווט אופני הרים יצא היום לדרך בשעה עשר בבוקר, עם מקצה הגמר של המסלול הבינוני ביער בן שמן. לגברים ציפה מסלול של 21 קילומטרים, כולל 350 מטרים של טיפוס מצטבר. הנשים התמודדו עם מסלול באורך 16 קילומטרים, מהם 220 מטרים של טיפוס מצטבר. המרוץ התקיים במתכונת 'נגד השעון', כאשר הרוכבים מזנקים למסלול במרווחים של 2 דקות אחד מהשני.

המנצח במקצה הגברים היה טוביורן גאסברג, בזמן מצוין של 56 דקות ו-27 שניות. הדני, שזינק בין הראשונים למירוץ, נאלץ להמתין זמן רב במתח בנקודת הסיום לאחרון הרוכבים, כדי לגלות שניצח וזכה בזהב. 42 שניות אחריו הגיע הצ'כי יז'י הראדיל ושלישי סיים רוכב נוסף מדנמרק, לארס פדרסן, שאתמול סיים ראשון במוקדמות המסלול הארוך, עם זמן של 57:17 דקות.

גאסברג, אלוף העולם במרחק ספרינט מ-2007, אמר לאחר הזכייה כי היה בטוח שלא ינצח במירוץ מכיוון שביצע כמה טעויות במהלך הניווט, אך שמח לגלות שהאחרים טעו יותר ממנו. לטענתו, החום לא הפריע לו במיוחד והמסלול היה מאתגר מאוד, דרש יכולת רכיבה טכנית גבוהה וריכוז מקסימלי.

הישראלי הבכיר, קפטן הנבחרת גל כהן, סיים במקום ה-33 עם זמן יפה של 1:05:59 שעות, תשע וחצי דקות אחרי המנצח. ערן לרנר הגיע למקום ה-63, עם זמן של 1:19:35 שעות, זוהר דרורי למקום ה-69 עם זמן של 1:27:27 שעות ומייד אחריו ארז אזרחי, עם זמן של 1:32:51 שעות.

אצל הנשים הפתיעה מאריקה הארה הפינית, שהשאירה את כל המתחרות מאחור עם זמן מצוין של 52 דקות ו-22 שניות. דקה ושנייה אחת אחריה הגיעה הוותיקה מיכאלה גיגון מאוסטריה ולמקום השלישי הגיעה קריסטין שאפנר משוויץ, עם זמן של 53:44 דקות. יום טוב היה גם לישראלית ירדן גולן, שהגיעה 10 דקות אחרי המנצחת, למקום ה-29, עם זמן של 1:02:36 שעות, בגמר הראשון שלה אי פעם במקצה הבינוני. מיכל בריס, הישראלית השנייה במקצה הנשים, נפסלה ולא השתתפה במירוץ.

מחר, יום רביעי, נקבע כיום מנוחה ולא יתקיימו בו תחרויות. המשלחות ינצלו את החופש לטובת טיולים באתרי תיירות שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully