וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון פו עובר לקליבלנד

הפורוורד של בוסטון סגר בקאבס לשתי עונות. דרון וושינגטון חתם בדטרויט לשנתיים. שארלוט רוצה את פלורן פייטרוס

במידה מסוימת, ידעו בבוסטון כי רק אחד מבין צמד הפורוורדים ליאון פו וגלן "ביג בייבי" דייויס יישאר במועדון. השניים היו שחקנים חופשיים בקיץ האחרון, ולאחר שאמש (שני) החתימו הסלטיקס את דייויס, שחקן חופשי מוגבל, לשנתיים נוספות, היום הגיע הריקושט הצפוי, כשקליבלנד ניצלה את המצב על מנת להחתים את ליאון פו, שחקן חופשי בלתי מוגבל, גם כן לשנתיים. פרטי החוזה הסופיים עדיין לא פורסמו, אך נדמה כאילו הפורוורד הצעיר יקבל את המינימום של הליגה, וזאת בהנחה שיעבור את הבדיקות הרפואיות של הקאבס.

כזכור, אחרי מספר משחקים מרשימים במדים הירוקים בעונה שעברה נפצע פו בצורה קשה בברך, ואף עבר ניתוח בתחילת חודש מאי - ניתוח הברך השלישי בקריירה שלו. כך או כך, לעונה הנוכחית ישוב פו רק באיזור פגרת האולסטאר, ולקאבס יש אופציה להתיר את החוזה עם סיום העונה הראשונה.

* לאחר מספר הופעות מרשימות במדי הנבחרת הצרפתית ועונה לא רעה באירופה, ייתכן ופלורן פייטרוס, שבשנים האחרונות היה ידוע יותר כאח של מייקל, שחקן אורלנדו, יחבור לאחיו בליגה הטובה בעולם. הקבוצה שמביעה את העניין הרב ביותר בפורוורד האתלטי כעת היא שארלוט ומאמנה, לארי בראון, אישר כי המועדון מעוניין בשחקן, אך המשימה הראשונה בראש סדר העדיפויות של הבובקאטס היא להחתים על חוזה חדש את רכז הקבוצה, ריימונד פלטון.

* שחקן הפועל חולון בעונה החולפת, דרון וושינגטון, הגשים את חלום ה-NBA כשקיבל חוזה מובטח לשנתיים מדטרויט. כזכור, הפורוורד נבחר בסיבוב השני של דראפט 2008 על ידי הפיסטונס, שהעניקו בקיץ הקודם חוזה דומה לבחירת דראפט "ישראלית" אחרת שלהם, וויל ביינום. העונה הראשונה בחוזה של וושינגטון תהיה מובטחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully