וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל החתימה את טוני גפני

11.8.2009 / 11:58

הפורוורד האמריקאי (24, 2.02 מ') ממכללת מסצ'וסטס יהיה הזר הרביעי של קטש. עמית גל: "תהיה לנו קבוצה מאוד אטרקטיבית"

הפועל גלבוע/גליל החתימה הבוקר את הפורוורד האמריקאי טוני גפני (24, 2.02 מ'), בוגר מכללת מסצ'וסטס, שיהיה הזר הרביעי של הקבוצה, ביחד עם ג'רמי פארגו, אחיו של ג'נארו, דיון דאוול, אייזאה סוואן. גפני מצטרף לישראלים דור אליהו, אבישי גורדון, דגן יבזורי, ליאור שגב, מוטי מוסקוביץ' ואלישי כדיר. כעת ינסו בקבוצה להשלים את הסגל עם רכז ישראלי, כשהמועמדים הם גל מקל, במידה ויתאפשר לו להשתחרר ממכבי ת"א, יוגב אוחיון ועודד שעשוע.

עמית גל היה נשמע נלהב מההתחמה האחרונה. "עקבנו אחריו במחנה בוגאס, זה שחקן שרצינו מהרגע שראינו אותו במדי הלייקרס. החוזה שלו מותנה בכך שלא יעבור את המבחנים בלוס אנג'לס, אליהם הוזמן. יחד עם פארגו, תהיה לנו קבוצה מאוד אטרקטיבית וביחד עם החתמה נוספת שנעשה בימים הקרובים אני בהחלט חושב שאנחנו בכיוון הנכון".

גפני, יליד ברקלי, התחיל את קריירת המכללות שלו בשנתיים בהם בקושי שיחק באוניברסיטת בוסטון. לאחר מכן עבר למכללת מסצ'וסטס, ולאחר עונת בכורה של 3 נקודות ו-5 ריבאונדים לערב, פרץ בשנתו הרביעית והאחרונה, עם 11.5 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-3.8 חסימות למשחק. בקיץ ניסה כאמור גפני להתקבל לליגה הטובה בעולם אחרי שלא נבחר בדראפט, והיה חלק מקבוצת ליגת הקיץ של הלייקרס, במדיה קלע 3.8 לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully