וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א חושבת על העתיד: ריף פרץ חתם

11.8.2009 / 20:10

שחקן נבחרת הנוער חתם על חוזה לחמש שנים. הקבוצה מחפשת חיזוק ישראלי לחוד ופנתה לברק בדש, השייך למ.ס. אשדוד

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק לקבוצה, כאשר השם הנוסף שעלה לאחרונה על הפרק הוא זה של החלוץ ברק בדש, שכרטיסו שייך למ.ס. אשדוד. ביממה האחרונה פנו גורמים מהקבוצה הצהובה אל החלוץ, שלא רוצה להישאר בעיר הנמל הדרומית ואף ניהל שיחות עם הפועל באר שבע ובני סכנין.

במכבי תל אביב מחפשים חלוץ ישראלי, במיוחד לאחר פציעתו של יניב עזרן, שככל הנראה סיים את העונה, ופציעתו של הזר הגנאי עמנואל בנאיני, שכבר סיכם בקיץ את תנאיו בקבוצה אך פציעה בברך מונעת את החתמתו בשלב זה. ועם זאת, קצב ההחלמה של האחרון משביע רצון, עשוי לגרום לראשי הקבוצה לשקול מחדש את צירופו.

בקבוצה מקווים שיוכלו כבר בימים הקרובים לסגור את הבאתו של בדש. כל זה, כמובן, בכפוף לאישורו של הבעלים החדש מיטש גולדהאר, שאמור להיפגש הערב עם היו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, שטסו הלילה (בין שני לשלישי) לקנדה. הצמד יציג בפני גולדהאר את המטרות והיעדים לקראת העונה הקרובה וכן את שמות שחקני הרכש אותם מבקש הצוות המקצועי.

בין השמות שיציגו השניים לגולדהאר נמצאים הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שסיכם עקרונית את כל תנאיו בקבוצה, וכעת ממתינים רק לאישורו של הבוס הקנדי החדש על הבאתו לישראל. כמו כן, נמצאים על הפרק ביוואן פרנסמן, שהמשא ומתן עם דניאל יאמר לגביו ממשיך גם בימים אלו, וכן הבלם סאבו פאביצ'ביץ מאנרג'י קוטבוס הגרמנית, שגם עימו מתנהל משא ומתן, כאשר כרגע עומד מחיר השאלתו על 100 אלף יורו.

בתוך כך, מכבי תל אביב החתימה הערב (שלישי) את שחקן נבחרת הנוער של ישראל, ריף פרץ, על חוזה לחמש שנים. את ההצעה קיבל פרץ בקיץ כמו יתר הצעירים שעלו מהנוער, כמו מתן לוטטי, ציון צמח ויותם פנסו, והיום התבצעה החתימה הרשמית. פרץ משחק כבלם וכקשר אחורי, ובמכבי תל אביב מחשיבים אותו לאחד השחקנים שיבצעו את הפריצה בעתיד הקרוב.

עדכון ראשון: 11:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully