וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול בספק לאליפות אירופה

כוכב הנבחרת הספרדית נפצע באימון וייעדר שלושה שבועות לפחות. למרות זאת, הוא בטוח: "אני לא מודאג, זה לא רציני"

המועמדת הראשית לזכות ביורובאסקט המתקרב היא ללא ספק ספרד. על הנייר, אלופת העולם המכהנת וסגנית אלופת אירופה מעמידה את הסגל החזק ביותר ביבשת, על אחת כמה וכמה אם לוקחים את הפציעות של כוכבי יוון בחשבון. אלא שהבוקר (שלישי), מתברר כי הסגל המדובר עשוי להיות פחות מאיים ומפחיד, כאשר הכוכב הבלתי מעורער של האדומים, פאו גאסול, עשוי להחמיץ את האליפות.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס שבר את אחת מאצבעות ידו השמאלית כשניסה לחסום את פליפה רייס במהלך אימון של הנבחרת הספרדית, ולאחר שנלקח לבית החולים התברר כי הכוכב צפוי להיעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. אליפות אירופה, כזכור, נפתחת בשביעי בספטמבר, וכרגע לא ברור אם גאסול יוכל לקחת בה חלק. את משחקי ההכנה של ספרד, כך נראה, הוא יחמיץ בכל מקרה.

"אני לא מאוד מודאג מכיוון שזו לא פציעה מאוד רצינית, ובתוך שלושה שבועות כבר אעשה הכל", אמר היום הפורוורד המעולה במסיבת עיתונאים. "הסברתי את המצב ללייקרס ויש להם את התוצאות. הם לא מרוצים שאני פצוע, אבל אני לא חושב שהם יציבו מכשולים בדרכי".

* שחקן אחר של הלייקרס שעשוי להחמיץ את היורובאסקט המתקרב הוא סאשה וויאצ'יץ'. הגארד של נבחרת סלובניה סובל מפציעה בברכו, והחמיץ את שני משחקי האימון של הנבחרת בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully