וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "החלום שלי לזכות בכדור הזהב"

החלוץ הצרפתי הנהדר העניק ראיון לתקשורת הספרדית, בו דיבר על המטרות האישיות, הקבוצתיות, ועל שני רונאלדואים

בצל ההחתמות של קאקה וכריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, זו המרשימה לא פחות של קארים בנזמה כמעט נשכחה בצד. כעת, בראיון ל"אס" הספרדי, החלוץ הצרפתי המופלא שם לעצמו מטרות גבוהות מאוד. אם הן לא יזכירו לעולם שהגלאקטיקוס החדשים לא מורכבים רק מקשר ברזילאי וקיצוני פורטוגלי, שום דבר לא.

"חתמתי בריאל מדריד לזכות בתארים. אם נזכה במטרות הקולקטיביות, אולי אקבל גם פרס אישי כלשהו", אמר בנזמה. "עם זאת, אני חייב להודות שהחלום שלי הוא לזכות בכדור הזהב של פיפ"א עם ריאל מדריד. כך אלך בדרכם של זינאדין זידאן וריימונד קופה".

בנזמה המשיך ודיבר על זידאן, ואף על האושר שלו לשחק לצד צ'אבי אלונסו ש"יספק מסירות מצוינות" וכריסטיאנו רונאלדו, לצידו הוא "צופה דברים גדולים בהתקפה". בהמשך, סיפר חלוץ נבחרת צרפת על רונאלדו אחר - זה הברזילאי, שהיה גיבור נעוריו. "אני לא רוצה לחקות את רונאלדו או להיות כמוהו. קיבלתי השראה ממנו, אבל לא יותר".

כזכור, הקרב הגדול של ריאל מדריד על השגת שירותיו של בנזמה היה עם היריבה המושבעת, ברצלונה. לבסוף, כמו ברוב הדברים עליהם נלחמו בקיץ, הבלאנקוס ניצחו. "ברצלונה זה מועדון גדול, אבל החלום שלי היה להגיע למדריד. פלורנטינו פרז הגיע לדבר איתי בביתי, הוא אדם נפלא ונשיא נפלא". לבסוף, איך לא, התייחס בנזמה גם לפרנק ריברי, ששמו נקשר עם ריאל מדריד לכל אורך הקיץ. "אנחנו חברים טובים, אם הוא יגיע לריאל זו תהיה החתמה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully