וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שחקנים חדשים בעירוני נהריה

11.8.2009 / 23:50

טאשיד קאר ו-ולאדי ירמישין הצטרפו באופן רשמי לקבוצה של יעקב ג'ינו, עודד שעשוע חתם וברק פלג מתקרב

עירוני נהריה החתימה הערב (שלישי) את הפורוורד-סנטר של עירוני קרית אתא בעונה שעברה, ולאדי ירמישין, והחתימה את גארד מכבי ראשון לציון בשלוש השנים האחרונות, עודד שעשוע. שני השחקנים צפויים להיות מרכזיים בסגל של יעקב ג'ינו העונה, כאשר הקבוצה מתכננת מספר החתמות נוספות כשבין השמות שעלו נמצאים איתי לב ויוני ניר.

בנוסף צירפה הקבוצה זר ראשון לסגל, כשהחתימה את הקומבו גארד טאשיד קאר באמצעות סוכנו אריק קריין. קאר (24, 1.93), בוגר מכללת סיינט ג'וזף, שיחק לאחרונה בליגת קיץ בספרד שם הרשים, והיה על הכוונת של מספר קבוצות באירופה אך העדיף לבסוף את נהריה. קאר החל את קריירת המכללות שלו במדי מכללת איווה סטייט, אך עזב לאחר שנתיים, ישב שנה מחוץ למסגרת המשחקים, כפי שמחייב החוק, והחל לשחק בסיינט ג'וזף. בעונתו האחרונה במכללה רשם קאר 14.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק.

"מאוד שמח על החתימה וזה מאוד מרגש", אמר קאר לוואלה! ספורט לאחר החתימה, "אני מצפה להכיר את ישראל שמהסיפורים אמורה להיות יפה, להנות מהאנשים שיהיו איתי בקבוצה אבל מעל הכל להתחרות ולנצח כמה שיותר משחקים".

ירמישין (2.01, 25), יליד בלארוס, עלה לארץ בגיל 11, והחל לשחק כדורסל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ואף עלה לקבוצת הבוגרים של מ.כ. חיפה. הוא פרץ לתודעה בזכות אליפות בתי הספר לתיכונים שהביא לתיכון ליאו בק, וכן בזכות אליפות אירופה לעתודה הטובה שנתן בשנת 2004. מלבד חיפה עבר ירמישין גם בעירוני אשקלון וגליל עליון, אך לא קיבל צ'אנס אמיתי וירד לליגה הלאומית שם שיחק בהפועל לב השרון והפועל יקנעם/מגידו. העונה כאמור חזר לקרית אתא וב-21 משחקים רשם 10.2 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק.

שעשוע (1.86, 27), גדל בהפועל גבעתיים אך עבר בגיל נוער לעירוני רמת גן ממנה הגיע לנבחרת העתודה בשנת 2002. בעונת 2001/2 נבחרת לתגלית העונה בזכות עונה מצוינת ברמת גן תחת ארז אדלשטיין. בעונת 2004/5 עבר להפועל תל אביב, שם ראה בעיקר ספסל והחליט לעבור לעירוני אשקלון, בה החל להראות כדורסל טוב. בעונת 2006/7 חתם במכבי ראשון לציון בה שיחק בשלוש העונות האחרונות. סיום עונת 2007/8 היה התקופה הטובה ביותר של הגארד, שאף קבע שיא קריירה של 27 נקודות בניצחון בגליל עליון. העונה ירד שעשוע ביכולתו וב-21 משחקים רשם 8.3 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק.

ברק פלג מתקרב לקאמבק בנהריה

בתוך כך, קרובה נהריה את הגארד הישראלי הוותיק ברק פלג. בין הצדדים התנהלו שיחות ראשוניות, בהן הביע פלג רצון לשחק בנהריה. פלג, שנפצע באופן קשה בעונה שעברה במדי הפועל עפולה בלאומית ושקל פרישה מממשחק פעיל, החליט לבסוף להמשיך שנה נוספת כשחקן.

כאמור, פלג הביע את נכונותו לשוב ולשחק בקבוצה הצפונית: "נהריה זה קרוב לביתי ואני מרגיש טוב בקבוצה הזו. אני מקווה מאוד שהעניינים ייסגרו בקרוב. לפחות זה הכיוון כרגע".

עדכון ראשון 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully