וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.8

מתכוננים לעונת 2009/10: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* צסק"א מוסקבה רכשה את מארק גונזאלס, קשרה של בטיס שירדה לליגת המשנה בספרד, תמורת שישה מיליון יורו, סכום דומה לזה בו רכשה הקבוצה מסביליה את הצ'יליאני המוכשר מליברפול לפני שנתיים.

* לואיס גארסיה השלים את מעברו למחוז קנטרבריה לקבוצת ראסינג סנטאנדר. גארסיה, 31, הקשר יליד בדאלונה, מגיע לסנטאנדר לאחר שנתיים באתלטיקו מדריד. תחנות נוספות הראויות לציון בקריירה של הקטלאני לפני אתלטי הן ליברפול וברצלונה.

* דידייה קונאן יה, 25, חלוצה המוערך של רוזנבורג, עבר להאנובר הגרמנית תמורת סכום שטרם פורסם

* בלם ארסנל לשעבר, פסקל סיגאן, חתם לעונה בקבוצת קרטחנה מהליגה השניה בספרד.

* היראקליס היוונית החתימה את הקשר האיטלקי סמואל דאלה בונה, 28, שהושאל אליה מנאפולי לעונה אחת.

* החלוץ המקסיקני עומר בראבו עבר בהעברה חופשית מדפורטיבו לקבוצת גוודלחארה.

שמועות

* רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, מנסה לעשות קנייה גדולה של הרגע האחרון, כאשר הוא מקווה לצרף את פרנק ריברי, קשרה של באיירן מינכן, לשורות הכחולים תמורת סכום של כ-40 מיליון לירות שטרלינג, כך מדווח באנגליה. אברמוביץ' ייפגש בימים הקרובים עם יו"ר המועדון הבווארי אולי הנס.

* התקשורת בספרד מפרסמת כי האל סיטי מביעה עניין בחלוץ ריאל מדריד הצעיר, אלברו נגרדו. הבלאנקוס דורשים כ-13 מיליון יורו עבור החלוץ, שהוזכר כמועמד להצטרף בהשאלה גם לרומא.

* אברטון דחתה הצעה נוספת של מנצ'סטר סיטי על בלם הקבוצה, ג'וליאן לסקוט. זו הפעם השלישית שהטופיז דוחים הצעה של הסיטיזנס עבור הבלם הבינלאומי, אך מארק יוז לא מוותר, והוא צפוי להציע 20 מיליון ליש"ט עבור לסקוט.

* בודווין זנדן אישר כי הוא עשוי לשוב לפרמיירליג העונה. "האל, בלקבורן ופורטסמות הביעו בי עניין, אבל לא החלטתי עדיין כלום", אמר קשר נבחרת הולנד לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully