וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית נוספת בעלילות ריברי

מספר ימים אחרי שדווח כי הצרפתי סגר בריאל, יטוס אברמוביץ' למינכן כדי לדון בהעברתו לצ'לסי, תמורת 40 מיליון ליש"ט

אחרי שמעברו של הקשר הצרפתי פרנק ריברי לריאל מדריד בסוף השנה הבאה כבר סוכם, נראה כי פרק חדש נפתח בפרשת הקשר הסבוכה. ביממה האחרונה מדווח בעיתונות האנגלית כי צ'לסי מעוניינת בשירותיו של שחקן באיירן מינכן. רומן אברמוביץ', הבעלים המיליארדר של המיליונרים, שזכו לפני יומיים במגן הקהילה, יטוס לגרמניה בקרוב וייפגש עם יו"ר המועדון הבווארי אולי הנס.

אברמוביץ' התקשר לפני מספר ימים והפתיע את הנס, כשבשיחת הטלפון הוא הבהיר לו באופן חד משמעי וברור את רצונו לראות את ריברי בצ'לסי החל מהעונה הקרובה. "הנס הופתע מהטלפון", אמר מקור המקורב למועדון הבווארי, "אבל הוא היה מאוד כן עם אברמוביץ'".

אותו מקור הוסיף: "אנחנו עדיין מנסים לשמור את ריברי כאן, בבאיירן, אבל הנס הסכים להיפגש עם אברמוביץ' בגרמניה על מנת לדון בהצעתו". נראה שהבעלים הרוסי של הכחולים יציע סכום השווה לכ-40 מיליון לירות שטרלינג בעבור הצרפתי.

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, בנוסף לריאל מדריד וקבוצות אחרות, הביעו עניין מתמשך בקשר של באיירן במהלך הקיץ, כאשר סגנית אלופת אירופה ואלופת אנגליה אף הגישה הצעה עליו, אלא שבאיירן הדפה כמעט כל דבר לגביו.

ביום שבת האחרון נודע כי ריאל הגיעה לסיכום עם ריברי ממנו עלה כי הוא יעבור אליה בתום השנה הבאה, כלומר ישחק בה החל מעונת 2010/11, אולם, כאמור, כעת מסתמנת תפנית נוספת בעלילה. בבאיירן לא ממש אהבו לשמוע על המחטף שריאל מדריד עשתה מאחורי הגב שלהם, והם יהיו דווקא די מרוצים מטרפוד המהלך של הלבנים.

ארבמוביץ' הבטיח במהלך הקיץ להביא למנג'ר החדש שלו, קרלו אנצ'לוטי, פיגורה בעלת שם, אלא שהרכש הכי משמעותי בקיץ היה, מבלי לזלזל, המגן/קשר הרוסי המצוין, יורי ז'ירקוב, זאת לאחר שניסיונותיה של צ'לסי להביא את קאקה ואלשנדרה פאטו עלו על שרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully