וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "לא היו לי כלל ציפיות"

הבלגית ששבה למגרשים לאחר שנתיים, לא האמינה שהיא תנצח כבר במשחקה הראשון. ברטולי: "היא הציגה רמה של טופ 10"

קים קלייסטרס בטח לא האמינה שחזרתה למגרשים, אחרי יותר משנתיים מאז הפרישה שלה, תיפתח ברגל ימין עם ניצחון. הבלגית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2005 והייתה זמן לא מועט בטופ של הטניס העולמי, גברה הלילה (בין שני לשלישי) על המדורגת מספר 13 בעולם, הצרפתייה מריון ברטולי, 4:6, 3:6, בסיבוב הראשון של טורניר סינסינטי בארה"ב.

"לא היו לי כלל ציפיות", הודתה לאחר המשחק קלייסטרס המופתעת. "רק רציתי לצאת החוצה מחדר ההלבשה ולשחק. אני חושבת שהלך המחשבה שלי במשחק הזה היה שונה. אני חושבת שהדבר שעשיתי הכי טוב היה, שכאשר רמת הטניס שלי הייתה נמוכה, נשארתי בפוקוס מבחינה מנטלית. זה הדבר שאני מאוד שמחה לגביו", הוסיפה הבלגית, שחסרה מאוד לעולם הטניס הנשי.

מן העבר השני, ברטולי הייתה די המומה מרמת הטניס שהציגה קלייסטרס, כאילו שבשנתיים האחרונות הבלגית לא נישאה, ילדה בת וקצת שכחה מטניס. "זה מדהים - הרמה שהיא הציגה לאחר שנתיים ללא משחק", אמרה הצרפתייה. "אני חושבת שזו רמה של טופ 10. הדרך בה היא זזה על המגרש והיכתה בכדור, וכן החוזק הפיזי שלה מדהימים".

לא רק ברטולי פירגנה לבלגית, אלא טניסאית נוספת. אלופת הרולאן גארוס האחרון, סבטלנה קוזנצובה הרוסייה, אמרה על קלייסטרס: "היא תגיע לבטח לטופ 10. היא נראית כפי שהיא הייתה בעבר, לפני הפרישה. עולם הטניס היה זקוק למישהי כמוה. אני מאוד מתרגשת עבורה. אין הרבה טניסאיות שילדו וחזרו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully