וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש על מי להישען

נבחרת ישראל ויוסי בניון יפגשו את נבחרת צפון אירלנד כהמשך ההכנה לטורניר מוקדמות הגביע העולמי. למרות יחסי הכוחות, נראה שישראל תסיים בתיקו

משחק מספר 60: צפון אירלנד - ישראל 2.45, 2.7, 2.55

שתי הנבחרות ממשיכות להתכונן להמשך קמפיין מוקדמות הגביע העולמי שייערך בקיץ הבא ובינתיים הן יערכו השבוע משחק אימון שייתן לשני המאמנים אינדיקציה על דברים שיש לשפר בנבחרות שלהן. אנחנו, מטבע הדברים, עוקבים בדריכות אחר ההכנות של דרור קשטן ונבחרת ישראל ועל רקע העובדה כי הסיכויים להגיע למונדיאל בדרום אפריקה הם נמוכים, בישראל יכולים לקחת את המשחק הזה בצורה נינוחה יחסית.

מאזנים - ישראל כזכור מדורגת רביעית בבית ב' כאשר יש לה שני ניצחונות בלבד, שלוש תוצאות תיקו והפסד, אך היא רחוקה ארבע נקודות מהמקום הראשון. צפון אירלנד לעומת זאת מדורגת שנייה בבית ג' עם מאזן של ארבעה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים.

משחקים אחרונים - במשחקה האחרון ישראל הפסידה 2:1 ליוון אחרי שאת השער לישראל כבש עומר גולן. עוד קודם לכן סיימה הנבחרת ב-1:1 נגד אותה יוון כשגם אז כבש גולן את השער לנבחרת. מול הלטבים סיימה הנבחרת כמעט לפני שנה ב-1:1. בחודש פברואר שיחקה הנבחרת נגד הונגריה וניצחה 0:1 משער שהבקיע יוסי בניון; צפון אירלנד במשחקה האחרון בקמפיין ניצחה 0:1 את סלובניה, גברה 2:3 על פולין, הביסה 0:3 את סן מרינו ועוד קודם לכן כשפגשה את אותה סן מרינו היא הביסה אותה 0:4. במשחק אימון שהיא ערכה בחודש יוני נגד איטליה היא הפסידה 3:0.

הערכה - לא יהיה פשוט לנבחרת לנצח את הלטבים, אך כבר התרגלנו שהנבחרת מצטיינת במשחקי אימון ולכן אף אחד לא יתפלא אם ההתמודדות תסתיים בתיקו. ההימור: איקס, 2.7

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully