וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "לא אופתע אם אואן יהיה מלך השערים באנגליה"

חלוץ ריאל מדריד שיבח את חברו לקבוצה לשעבר, ואף הסביר: "שחקן יכול לאבד מהירות, אבל לא אינסטינקטים כמו שלו"

מאז הגיע למנצ'סטר יונייטד, מייקל אואן קיבל בעיקר מחמאות. ילד הפלא של אנגליה לשעבר, שפתח את קדם העונה של השדים האדומים בצורה מוצלחת, אמנם לא מצליח להרשים את מאמן הנבחרת האנגלית, פאביו קאפלו, אבל כשמדובר בחברים לקבוצה או שחקנים אחרים באירופה, אואן נשאר דמות סימפטית ומוערכת, כפי שהעיד הערב (שני) גם ראול.

"אולי הוא יצטרך לשנות קצת את המשחק שלו ככל שהוא מתבגר, כי הוא רגיל להתבסס על מהירות, אבל עם האיכויות שיהיו לו במנצ'סטר זה יהיה חלום עבור שחקן עם אינסטינקטים להבקיע שערים כמו שלו", אמר חלוצה האגדי של ריאל מדריד, ששיתף פעולה עם חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר בעונת 2004/05. ראול לא עצר שם, והמשיך להחמיא לחברו משכבר.

"זה לא יפתיע אותי אם הוא יהיה מלך השערים של הפרמיירליג בעונה הבאה. שחקן יכול לאבד כושר גופני ככל שהוא מתבגר, יכול לאבד גם מהירות, אבל לא אינסטינקטים. זה יהיה מטורף להתעלם ממנו לגמרי. יש חלוצים מצוינים באנגליה, כמו טורס ודרוגבה, אבל אם מייקל יישאר בריא אני חושב שהוא יוכל להבקיע יותר מכל אחד אחר". המסע של אואן אל עבר מלכות השערים יתחיל כבר בסוף השבוע הקרוב, אז תפתח מנצ'סטר יונייטד את הנסיון שלה לשמור על התואר מול בירמינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully