וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי נתניה גברה 2:3 על הפועל ת"א

האקס איתי שכטר סחט פנדל וכבש, אבל שלו מנשה הבקיע צמד משלו והוליך את הצהובים לניצחון ראשון בגביע הטוטו

מכבי נתניה הצליחה להתאושש הערב (שני), לפחות כרגע, מהתבוסות לגלאטסראיי וניצחה 2:3 את הפועל תל אביב בגביע הטוטו. לנתניה היה זה ניצחון ראשון במפעל אחרי שלפני כן נכנעה 3:1 לבית"ר ירושלים. האדומים עם נקודה בודדת משני משחקים.

אלי גוטמן עלה בהרכב שבו מחליפים רבים וזאת כדי להעניק מנוחה לחלק מהשחקנים הבכירים, אבל בעיקר כתוצאה מאילוצים שנובעים משהותם של מספר שחקנים עם נבחרת ישראל. גם וינסנט אניימה החולה לא משחק ובמקומו עלה בין הקורות ניל אברבנל.

מי שכן פתחו בהרכב היו מיכאל זנדברג ואיתי שכטר, ששעות לפני כן אושר בבקרת התקציבים ועלה לשחק לראשונה נגד קבוצתו עד לפני מספר שבועות. הצמד הזה גם היה רשום על השער הראשון של הפועל תל אביב בדקה השמינית, שער שלמעשה השווה את התוצאה ל-1:1 אחרי יתרון מוקדם של שלו מנשה ארבע דקות מוקדם יותר בכדור חופשי. שכטר היה זה שהוכשל ברחבה, זנדברג כבש וכאמור השווה.

מכאן האדומים היו יותר מסוכנים על אף ההרכב החסר ורק החמצות של מהראן לאלה מנעו מהם להשלים מהפך כבר במחצית הראשונה. תשע דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר אחרי ששכטר, מי אם לא הוא, נכנס לרחבה שהוא מכיר כל כך טוב וקבע 1:2.

זהבי עוד החמיץ הזדמנות לסגור את המשחק לפני שהגיע תורה של נתניה להשוות ולהשלים מהפך. שלו מנשה קבע 2:2 בדקה ה-73, חן עזרא כבש בדקה ה-82 ולנתניה יש הרבה סיבות לאופטימיות. הקבוצה שהתרגלה לצמרת הגבוהה בשנים האחרונות עברה קיץ קשה בחסות הבעלים דניאל יאמר, אבל עם שחקנים כמו שלו מנשה, רביד גזל, אלמוג כהן וביוואן פרנסמן היא בהחלט יכולה לעשות הרבה דברים יפים העונה.

מהלך המשחק

דקה 4: גול! נתניה פתחה טוב יותר וזכתה לכדור חופשי סמוך לרחבה. שלו מנשה הצליח להכניע את אברבנל בכדור העונשין. 0:1 לנתניה.

דקה 8: גול! שכטר הוכשל ברחבה על ידי גאריבה, זנדברג בעט את הפנדל וכבש. 1:1.

דקה 26: קנדה הגביה כדור לזנדברג, שבעט מהאוויר מכחמישה מטרים, ליפשיץ הדף לרגלי הקשר, שבעט שוב לא טוב והשוער קלט.

דקה 39: זהבי השאיר כדור ללאלה שניצב במרכז הרחבה, האחרון בעט ממצב נהדר, אבל בעט סמוך לקורה והחוצה.

דקה 50: גזל מצא את שניר גואטה ברחבה, זה עצר בחזה ובעט בחצי מספרת, אברבנל הדף, מנשה בעט את הכדור החוזר וקנדה בלם בנגיחה.

דקה 54: גול! איתי שכטר קיבל כדור מחוץ לרחבה, נכנס לעומק ללא הפרעה אמיתית ובעט שטח פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 63: שכטר אסף כדור באזור הרחבה של הפועל תל אביב והוציא מתפרצת לכיוונו של לאלה, האחרון מסר לזהבי שהחמיץ לבדו מול ליפשיץ.

דקה 73: גול! שלו מנשה חטף לרועי גורדנה, חלף על פני דני בונדר ובעט מתוך הרחבה פנימה. 2:2.

דקה 82: גול! פיראס מוגרבי העביר כדור רוחב לרחבה, חן עזרא בעט מזווית קשה ומצא את הרשת. 2:3 לנתניה.

דקה 84: יהודה חוטה נגע בכדור בידו בזמן שהיה אחרון בדרך לשער, והורחק.

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן (מעוז סמיה, 72), ביוואן פרנסמן, עומאר גאריבה, טארס שולקובסקי, אלמוג כהן (פיראס מוגרבי, 78), רביד גזל, שניר גואטה (אמייה טגה, 56), אלון וייסברג (חן עזרא, 60), שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה (ריף מסיקה, 79).

הפועל ת"א: ניל אברבנל, עומרי קנדה, דני בונדר, יהודה חוטה (הורחק, 84), גל שיש, זוראב מנטשאשווילי, רועי גורדנה (עידן סרור, 76), מיכאל זנדברג (גילי ורמוט, 60), ערן זהבי, מהראן לאלה, איתי שכטר (ויקטור מרעי, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully