וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בוחנת את אופציית דוד רביבו

בפגישה בין קורנפיין לבן זקן עלתה האפשרות שהקשר יושאל לשנתיים במידה ויצחקי או ברוכיאן יעזבו. בן זקן: "אין שום סיכום"

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, והבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, שוחחו היום (שני) והעלו את האפשרות להעברתו של הקשר דוד רביבו למחזיקת הגביע. בשלב זה אין כל סיכום בין הצדדים ועדיין קיימות האופציות שרביבו יגיע למכבי תל אביב, המעוניינת בו, או יישאר לבסוף באשדוד.

על פי ההצעה שנבחנה, אשדוד תקבל סכום של 250 אלף דולר עבור השאלתו של רביבו לבית"ר, שגם תישא בעלות שכרו של הקשר שנאמד בכ-160 אלף דולר. בשלב זה קיים התנאי לקיום העיסקה והוא שבית"ר תצליח לשחרר שחקן או שניים בכירים מהסגל, מה שייפנה מקום בתקציב ועשוי לסלול את דרכו של רביבו לבירה.

"הייתה שיחה ביני ובין קורנפיין, אולם אין שום סיכום", אמר ג'קי בן זקן לוואלה! ספורט. "איציק פנה אליי והאופציה להשאלתו של דוד הועלתה בשיחה. בכל מקרה אני מתכוון לקחת יום או יומיים לחשוב על הדברים. אפשר לומר שבמסגרת היחסים הטובים שקיימים בין שני המועדונים, בכל פעם שנדרשנו לסכם עיסקה כזו או אחרת, לא היו שום בעיות, בטח לא כשעומד מולי איציק קורנפיין. אפשר לומר שקיימת הבנה עקרונית בין הצדדים ואם בית"ר תצליח לשחרר בימים הקרובים אחד משחקניה הבכירים אני מאמין שזה יסלול את דרכו של דוד לירושלים".

בתוך כך התייחס בן זקן גם לעתידו של החלוץ ברק בדש במועדון: "יש לנו יותר מהצעה אחת עבור בדש. נכון לעכשיו הוא שחקן של אשדוד לכל דבר אבל יכולות להיות התפתחויות עוד השבוע. אנחנו בוחנים את הדברים ונקבל החלטות בקרוב".

בבית"ר מדגישים כי השיחה הייתה בעלת פן חברותי ולא רשמית, וכי ההבנות שהושגו הינן בגדר הבנות בלבד ולא הסכם כלשהו. בבירה לא מעוניינים לרתום את העגלה לפני הסוסים ויודעים כי הדרך בין אשדוד לירושלים כעת ארוכה מאוד. בקבוצה מעריכים כי כריסטיאן אלבארז יעבור לקבוצה אחרת בתקופה הקרובה, בין אם בהשאלה או לצמיתות, תמורת סכום צנוע יחסית, מה שיפנה את מיליון וחצי השקלים שחסרים בקופה של בית"ר על מנת להעביר את התקציב בבקרה.

לאחר שחרור של אלבארז, תצטרך בית"ר להמציא מעל לחצי מיליון דולר נוספים כדי לממן את שאילתו של רביבו לשנתיים. כדי להגיע לסכום כזה צריכה בית"ר למכור את ברוכיאן או יצחקי בסכום גבוה יחסית, כשחלון ההעברות האירופאי הולך ומתקרב לסגירה והליגות הבכירות מתקרבות לפתיחתן. אפשרות אחרת היא שבית"ר תצליח למכור או להשאיל את שני השחקנים גם יחד, מה שיפנה מתקציבה סכום שיספיק כדי לממן את הבאת רביבו, אך מצב זה נראה כרגע רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully