וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשל"צ רוצים להחזיר את עומאר סניד

10.8.2009 / 10:11

אחרי חזרתו של ארז מרקוביץ', ינסו בקבוצה מעיר היין להשיב גם את פורוורד ירושלים, אך הפערים גדולים. שעשוע עשוי להשאר

במכבי ראשון לציון עסוקים בימים האחרונים בהרכבת הסגל, ואחרי שאמש (ראשון) סיכמה הקבוצה על החזרתו של סנטר הפועל ירושלים ארז מרקוביץ' לשורות הקבוצה, שם נוסף שעשוי למצוא את דרכו חוזר לקבוצה הוא עומאר סניד. גורמים בקבוצה שמרו על קשר עם השחקן מאז עזב את הפועל ירושלים אך כרגע הפערים בין הצדדים גדולים מאוד. במידה והצדדים לא יגיעו לכדי הסכם, צפויה הקבוצה לסכם עם דימארקו ג'ונסון לעונה נוספת.

סניד (33, 1.98), הקרוי על שם עומאר שריף, בוגר מכללת ממפיס הספיק להצטיין בליגה ההולנדית, האנגלית, הבלגית והפולנית לפני שנחת בעירוני אשקלון בעונת 2004/5 והצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון. עונה לאחר מכן היה הכוכב של גיא גודס במכבי ראשון לציון והצעיד את הקבוצה מרחק סל אחד מגמר פיינל פור. בעקבות ההצלחה בישראל עבר סניד ללוקומוטיב רוסטוב, ועונה לאחר מכן התגלגל לליגה האיראנית. באמצע עונת 2007/8 נקרא שוב לראשון לציון כדי להציל את הקבוצה מירידה, והיה הגורם המשמעותי בהישג זה. כאמור בעונה שעברה שיחק בהפועל ירושלים וב-25 משחקים רשם 15.6 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק.

מלבד מרקוביץ', שכאמור חתם אתמול בקבוצה, הסגל של אפי בירנבוים מונה כעת את אבי בן שימול, יהוא אורלנד, יוני מורן ורז זהביאן, כאשר הפורוורד הצעיר טל דן צפוי לחזור מעונה השאלה בעירוני נס ציונה. מלבד צירופם של ארבעה זרים צפויים בקבוצה להחתים גם גארד ישראלי נוסף, ככל הנראה בעמדת הרכז כששמו של עודד שעשוע, שבקבוצה בחרו לא להאריך את האופציה בחוזהו בסוף העונה החולפת, עלה כמועמד לחיזוק. בשעשוע מעוניינות גם עירוני רמת גן והפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully