וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "התקדמנו ממשחק למשחק"

10.8.2009 / 8:06

הנבחרת שבה ממחנה האימון בהולנד, ומאמנה מרוצה מהשיפור. קוז'יקרו: "צריך להמשיך לעבוד". בורשטיין: "מתחילים להתחבר"

בתום מחנה אימונים בן שבוע חזרה הבוקר (שני) נבחרת ישראל מהולנד, כשבאמתחתה שני הפסדים וניצחון. אמש הביסה הנבחרת את נבחרת הולנד, אותה מאמן גדי קידר, בתוצאה 68:88. בנוסף, רשמה הנבחרת הפסד לגרמניה 79:72, והפסד בתחילת השבוע לאותה הולנד 96:74. הנבחרת, שמתכוננת לאליפות אירופה 2009 שתערך בפולין, טרם סיימה את הכנותיה והיא תקיים טורניר הכנה בלונדון, שם תשחק נגד נבחרות טורקיה, אנגליה ופולין של מולי קצורין.

"היינו שבעה ימים, עבדנו מאוד מאוד קשה, משחקי האימון היו חלק מהאימונים, התקדמנו ממשחק למשחק, אם זה קנה מידה למשהו", אמר המאמן צביקה שרף בנמל התעופה בן גוריון. "יש כמה דברים בהם אנחנו קצת מאחורה, עוד לא השוונו את הכושר של השחקנים, יש מספר שחקנים שהפציעות הפריעו להם באימונים, אבל נגד הולנד שיחקנו יותר טוב, למרות שעידו נפצע בדקה ה-2. מחר יהיה יום חופש, בימים רביעי וחמישי נתאמן פעמיים ונמריא ללונדון".

סנטר הנבחרת, עידו קוז'יקרו: "אנחנו נראים יותר ויותר טוב. אפשר היה לראות שיפור, צריך להמשיך לעבוד ולקוות לטוב". קיר הבטון של ישראל נפצע בדקה הראשונה לאחר שספג חבטה בפניו, והתייחס לפציעה: "נתפרתי שלושה תפרים, לא צריך לדאוג. גם להולנדי שלום".

גם הקפטן טל בורשטיין סבור שמחנה האימון הקצר השיג את מטרתו, והוסיף: "אנחנו מתחילים להתחבר, להראות תאום בהגנה ובהתקפה, להבין אחד את השני יותר. נכנס לכושר יותר טוב. המשחק הראשון היה רע מבחינתנו, המשחק מול הגרמנים היה יחסית יותר טוב אבל הפסדנו. אתמול נתנו משחק יחסית טוב. המטרה שלנו היא אליפות אירופה, המשחקים האלה הם הכנה כדי לבדוק דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully