וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הביסה את די.סי. יונייטד 0:3 במשחק אימון

לאחר 0:0 במחצית, קיבלו הבלאנקוס צמד שערים של גונזאלו היגוואין הנהדר, כשאריבן רובן חתם את התוצאה בדקה ה-68

ריאל מדריד ממשיכה להתכונן לפתיחת עונת 2009/10, והערב (ראשון) פגשו שחקניו הנוצצים של מנואל פלגריני את קבוצת וושינגטון בפדאקס פילד. הבלאנקוס, שנתקלו בלא מעט משוכות למשך קדם העונה הנוכחי, הסתדרו הפעם היטב עם הקבוצה האמריקאית, והצליחו לנצח בסופו של דבר 0:3 תוך שהם מציגים מספר מהלכי כדורגל נאים אל מול הקהל האמריקאי הנלהב. פלגריני העלה את קאקה, רונאלדו וצ'אבי אלונסו בהרכב הבלאנקוס, אלא שהכוכב האמיתי של המשחק היה דווקא גונזאלו היגוואין.

החלוץ הארגנטינאי הנפלא, שהציג מספר משחקים מופלאים בשנה שעברה, שבר את ההגנה האמריקאית במהלך המחצית השניה, כאשר הראשונה הסתיימה ב-0:0. הגיוואין פתח את החגיגה בדקה ה-56 כשהעלה את הבלאנקוס ל-0:1 אחרי פריצה נאה, המשיך שלוש דקות מאוחר יותר עם ה-0:2 מבישול של אריאן רובן, והסתיים בשער של רובן עצמו, שסגר עניין בדקה ה-68 אך מול 72 אלף צופים עדיין נלהבים.

* לאחר שנחלה במסעה במזרח הרחוק הפסד מביך חזרה טוטנהאם לביתה, שם אירחה בוויט הארט ליין את אולימפיאקוס היוונית, והפעם, העניינים נראו אחרת לגמרי. אחרי מחצית מאופסת נכנסו התרנגולים לפעולה, כשבדקה ה-66 העלה אותם פאבליוצ'נקו ליתרון. לא חלפו 3 דקות, והיתרון הוכפל, כשבעיטה של פאבליוצ'נקו נהדפה, וצ'רלוקה היה שם כדי לדחוק מקרוב. בדקה ה-77 סגר ג'רמיין דפו את החגיגה, כששלח בעיטה נהדרת מ-18 מטרים אל הרשת, בשביל לסגור 0:3 נאה אל מול האוהדים הביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully