וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האס של קאפלו - ילד בן 17 מארסנל?

מאמן נבחרת אנגליה צפה בג'ק ווילשייר, התלהב, ולא שלל לזמן אותו לדרא"פ 2010: "להיות כ"כ צעיר וכ"כ טוב - זה לא נורמאלי"

מאז מונה לנבחרת אנגליה, פביו קאפלו לא ביצע טעויות רבות. באופן כללי, על אף שלא חווה עדיין את הלחץ האמיתי של הקהל הבריטי בטורניר גדול, המאמן האיטלקי הותיק מתפקד כראוי: הנבחרת שלו מנצחת, גם במשחקי אימון וגם במוקדמות מונדיאל 2010. הרוגע היחסי הזה מאפשר לקאפלו לבחון שחקנים נוספים שאולי יעזרו לו בעוד שנה בדיוק, אז יתחיל הגביע העולמי בדרום אפריקה.

אלא שספק אם באנגליה עצמה, מישהו ציפה כי אחד מאותם השחקנים הללו יהיה ג'ק ווילשייר. קשרה בן ה-17 של ארסנל תפס את עיניו של מאמן הנבחרת הלאומית, שהתלהב ממה שראה. "הוא הפתיע אותי. ראיתי אותו פעמיים בגביע קרלינג בשנה שעברה והוא מאוד השתפר. בכל אופן, יש לנו עוד זמן לפני שנחליט מי ייסע לדרום אפריקה".

קאפלו צפה ביהלום הצעיר בגביע האמירויות שהתרחש בשבוע שעבר, בו הרשים הקשר הצעיר, ואף הבקיע צמד בניצחון 0:3 של התותחנים על ריינג'רס. ווילשייר אמנם לא זומן למשחק הידידות של האנגלים עם הולנד ביום רביעי, אבל קאפלו לחלוטין לא שולל את זימונו העתידי. "אנחנו חייבים להסתכל עליו. בסופו של דבר זה יהיה תלוי בהאם הוא ישחק בארסנל".

ווילשייר נמצא בארסנל מאז גיל שמונה, ואת הופעת הבכורה הרשמית שלו הוא ערך בשנה שעברה, נגד בלקבורן, אז היה בן 16 בלבד. "הוא משחק בלי פחד, משחק עם ביטחון. השחקנים האחרים כל הזמן מסרו לו, זה לא מצב נורמאלי - להיות כל כך צעיר וכל כך טוב", המשיך קאפלו להחמיא לחביבו החדש, ואף טען כי הקשר המוכשר מזכיר לו דווקא את ווין רוני, שכזכור, הוזמן ליורו 2004, עת היה בן 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully