וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ליידן: נבחרת ישראל הביסה את הולנד

9.8.2009 / 20:51

שחקניו של צביקה שרף הציגו יכולת טובה בדרך לניצחון בכורה 68:88. בורשטיין בלט עם 21. שרף: "הורגשה הנשמה"

נבחרת ישראל השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה במשחקי ההכנה כשהביסה את נבחרת הולנד, אותה מאמן גדי קידר, בתוצאה 68:88. שחקני הנבחרת הגיעו למשחק אחרי ההפסד אמש לגרמניה 79:72, וההפסד בתחילת השבוע לאותה הולנד 96:74, ועם המתיחה של יניב גרין בגב והנקע בקרסול של יוגב אוחיון, אך ניצחה די בקלות את ההולנדים וסיימה כאלופת הטורניר. ישראל תשוב מחר לארץ, ותערוך בימים שלישי ורביעי ארבעה אימונים בהדר יוסף לפני יציאה לטורניר הכנה נוסף בלונדון בהשתתפות בריטניה, פולין וטורקיה.

ישראל פתחה בחמישייה עם גל מקל, טל בורשטיין, יותם הלפרין, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. ישראל פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 20:23 בסיום הרבע הראשון, כשבורשטיין מסיים רבע ראשון עם 8 נקודות. ברבע השני לא הצליחה ישראל ליצור בריחה ובמחצית 42:45 לישראל. ברבע השלישי החלה ישראל לברוח וההפרש כבר חצה את גבול 10 הנקודות, אך ההולנדים לקראת סיום הרבע צימקו ל-57:66. ברבע האחרון התפרקו ההולנדים כשמנגד ישראל ניסתה להגדיל את ההפרש ככל שיכלה בדרך לניצחון 68:88.

קלעו לישראל: טל בורשטיין 21, ליאור אליהו 16, יניב גרין, גל מקל וגיא פניני 11 כל אחד, רביב לימונד 7, עמית תמיר 6, יובל נעימי 3 ורוברט רותבארט 2. יותם הלפרין שיחקו ולא קלעו. בלט בהולנד: פיטר ואן פסנן 25.

"אנחנו נוסעים לטורניר קשה בלונדון", אמר לאחר המשחק מאמן הנבחרת צביקה שרף, "נבחרות טורקיה, אנגליה ופולין הן נבחרות מצוינות. היום שיחקנו הרבה יותר טוב מכל המשחקים ששיחקנו עד כה. במשחק היום הורגשה נשמה והשחקנים נתנו היום את הכול על המגרש. ההגנה שלנו הייתה מצוינת, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully