וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' מתקרב למכבי חיפה

10.8.2009 / 0:10

סגנית האלופה סיכמה את התנאים מול רכז מכבי ת"א בעונה החולפת. עמית בן דוד חתם בקבוצה לעונה נוספת

סגנית האלופה, מכבי חיפה, קרובה לסכם על צירופו של גארד מכבי תל אביב, דרור חג'ג'. חיפה סיכמה את תנאיו של גארד הצהובים עוד באמצע השבוע שעבר, כאשר השחקן ירוויח משמעותית פחות משקיבל במדי הצהובים. מחר (שני) צפויה להיערך פגישה בין חג'ג' לראשי הצהובים, שם עשויה מכבי תל אביב להסכים על השלמת הפרש שכרו של השחקן מהשנה שעברה, ולאשר את סיכומו במדי מכבי חיפה.

במידה שיחתום חג'ג' בחיפה, תהיה זו התחנה השביעית שלו בכדורסל הישראלי. הרכז גדל במכבי ראשון לציון, אך לא קיבל הזדמנויות רבות מדי בקבוצה הבוגרת והחל את נדודיו באליצור בת ים ומ.כ גבעת שמואל לפני שנחת בהפועל תל אביב והפך לגורם משמעותי בקבוצה. בעונת 2004/5 שיחק חג'ג' בלובן הבלגית ובעונה לאחר מכן עבר לא.א.ק אתונה ששיחקה ביורוליג. בעונת 2006/7 חתם חג'ג' בהפועל ירושלים לשנתיים בהם הפך לאהוב הקהל במלחה, ובתחילת העונה הנוכחית חתם במכבי תל אביב לשנתיים, אך כאמור לא קיבל הזדמנויות רבות מדי.

עדכון ראשון: 20:44

עמית בן דוד חתם לעונה נוספת

בתוך כך, רכזה של מכבי חיפה, עמית בן דוד חתם בקבוצה לעונה נוספת, וימשיך עם אבי אשכנזי גם בעונה הבאה. "כשמדובר בעמית כולם יודעים כמה שאני שמח מאד שהצלחנו להשאיר אותו במערכת", אמר מאמן מכבי חיפה, לאחר החתימה. "מן הסתם גם השנה יהיה לו חלק משמעותי במערך שלי".

בן דוד עצמו נשמע מרוצה מאוד מהישארותו בקבוצה המתחזקת, ואמר: "אני שמח שיש המשכיות בקבוצה ובמערכת. היה לי טוב בעונה האחרונה ואני מצפה לעונה הקרובה שתהיה לא פחות טובה". גם הבעלים של מכבי חיפה, שהיתה עסוקה מאוד בתקופה האחרונה בהחתמת ג'רמי טיילר נשמע מרוצה: "המשכיות זה דבר חשוב, במיוחד כשמדובר בקבוצה שהצליחה מאד בעונה שעברה ואני שמח מאד שעמית בן דוד, שהוא שחקן טוב מאד ובחור נפלא נשאר עימנו לעוד עונה. אני בטוח שהקהל שלנו מתחיל להבין שאנו ממשיכים בדרך בה התחלנו".

בכך מצטרף בן דוד סגל האיכותי של החיפאים, הכולל את עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, טוד גולדן, דבון ג'פרסון וג'ייסון ריץ'. בנוסף אליהם כאמור, ישנו סיכום עם ג'סי פלוט-רוסה וג'רמי טיילר. בן דוד (31, 1.90) גדל בנערים של מכבי תל אביב ובגיל נוער עבר למכבי רעננה, בעקבות ההצלחה שלו בתיכון "מטרווסט". אחרי שלא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת של רעננה החל בנדידה שכללה את הפועל חולון, הפועל צפת ועירוני נהריה עמה עלה לליגת העל.

את הפריצה האמיתית שלו עשה בן דוד במכבי ראשון לציון, שם שיחק עם גיא גודס, אך אחרי עונה אחת חזר לעירוני נהריה והיה נחשב למנהיג של הקבוצה. ב-2007/8 אחרי 4 עונות בנהריה, עבר לגלבוע/עפולה עמה ירד לליגה השנייה. העונה חזר לשתף פעולה עם אבי אשכנזי במכבי חיפה, והיה אחד מהברגים המשמעותיים בקבוצה עם 5 נקודות ו-2.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully