וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזרעאלי ורותבארט סיכמו בנתניה

גארד גליל/גלבוע וסנטר נבחרת ישראל מצטרפים לקבוצה מהשרון. הפועל עפולה מנהלת מגעים עם גילי מוסינזון

שתי העולות החדשות לליגת העל, אליצור מכבי נתניה והפועל עפולה, העבירו הילוך היום (ראשון) בשוק ההעברות. נתניה סיכמה עם שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה רוברט רותבארט ועם גארד הפועל גלבוע/גליל עליון גוני יזרעאלי, ואילו הפועל עפולה מנהלת מגעים מתקדמים לצירופו של פורוורד מכבי ראשון לציון, גילי מוסינזון. בנוסף, בעפולה שוקלים להחתים את אדריאן אוטר, שחקנה הזר של הפועל לב השרון בעונה שעברה, שכמעט וסחף את הקבוצה לליגת העל.

רותבארט (23, 2.18), אחד השחקנים המבוקשים בשוק ההעברות, היה מבוקש על ידי מכבי תל אביב שראתה בו השקעה לזמן ארוך, ואף מחזיקת הגביע הפועל חולון רצתה אותו בשורותיה אך הצעה קוסמת מנתניה הכריעה את הכף לטובת הקבוצה מהשרון. יזרעאלי (25, 1.85) החזיק מתחילת הקיץ בהצעות ממכבי ראשון לציון ומהפועל עפולה אך העדיף את הצעתה של נתניה, וצפוי להיות הרכז הפותח של הקבוצה. בנוסף לשניים חתומים בקבוצה שון ויינשטיין, אוריה גור, ערן אסנטי, אלירן גואטה וליאור חכמון.

בעפולה הופתעו מאוד מהמהלך של יזרעאלי שהעדיף את נתניה על פני הקבוצה שהעניקה לו הזדמנות אמיתית ראשונה בליגת העל. בקבוצה לא חיכו יותר מדי והגישו הצעה כספית לגילי מוסינזון, שהביע נכונות להגיע לקבוצה בה משחק גיסו גור פורת. הצדדים צפויים להפגש בימים הקרובים, ומוסינזון, שסיים את העונה במכבי ראשון לציון ביציע בעקבות השעייה שספג, עשוי לחזור לקבוצה ששחררה אותו לפני תחילת עונת 2006/7 בעקבות פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully