וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: זה רוברטו, וזו בוכום

קולאוטי כבש ובישל במחצית הראשונה כשמנשנגלאדבך הוליכה 0:3 בבוכום, אך הביתיים חזרו ל-3:3. צרפת: בורדו - לאנס 1:4

מסתבר שבמקרים מסוימים משחקי ההכנה מקרינים גם על הליגה. רוברטו קולאוטי, חלוץ נבחרת ישראל שהצטיין במשחקי טרום העונה של בורוסיה מנשנגלאדבך, פתח את העונה הערב (ראשון) בצורה נהדרת מבחינה אישית כאשר כבש ובישל ב-3:3 של קבוצתו בבוכום במחזור הראשון של הבונדסליגה.

המחצית הראשונה הייתה כל כולה של גלאדבך, שהציגה חלק התקפי מלהיב בניחוח דרום אמריקאי, עם קולאוטי וראול בובאדיז'ה הארגנטינאים בחוד ומאחוריהם חואן אראנגו הוונצואלני. בדקה ה-19 נפתחה מסכת הכיבושים, כשקולאוטי הכניס כדור עומק לאראנגו שכבש בקלות את הראשון שלו בבונדסליגה. שבע דקות לאחר מכן גם קולאוטי כבש, כשנותר חופשי ברחבה ונגח למשקוף ופנימה אחרי הגבהה של טוביאס לבלס מאגף ימין. הבלם רואל בראוורס נעץ את השלישי בדקה ה-40, אחרי כדור קרן של אראנגו.

לכאורה המשחק גמור, אבל רק לכאורה. בוכום חזרה לא פעם מפיגורים ביתיים בעונה שעברה, והערב הגדילה ועשתה זאת תוך 11 דקות. בדקה ה-51 סובב מימון אזואג כדור נהדר לחיבורים של כריסטופר היימרות' וכעבור דקה שיחזר את השער במדויק, אם כי התרחק כמה מטרים מהשער. גלאדבך נלחצה לאחור בעקבות צמד שערי הבזק, וההגנה שלה קרסה תחת הלחץ. הבלם הברזילאי דנטה הורחק בדקה ה-60 בעקבות חסימת חלוץ מקומי עם המרפק כשהוא אחרון בדרך אל השער, ושתי דקות לאחר מכן הושג השיוויון מראשו של סטניסלב ססטאק. עד לסיום לא הושגו שערים נוספים, וחובבי הכדורגל הגרמני יכולים ליהנות ממשחק כלבבם כבר במחזור הפתיחה. גם דרור קשטן ודאי מרוצה.

במשחק נוסף הערב בגרמניה, המבורג של ברונו לבאדיה הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול העולה החדשה פרייבורג. ג'ונתן פיטרויפה המוכשר כבש כבר בדקה השלישית אחרי שההגנה המוקמית התקשתה להרחיק כדור קרן, אבל הדני טומי בכמן השווה בדקה ה-66 אחרי חטיפת כדור של מוחמדו אידריסו.

* קשר באיירן מינכן, מארק ואן בומל, ייעדר כחודש מהמגרשים אחרי שבדיקה שערך היום (ראשון) גילתה שבר באחת מאצבעות רגלו הימנית. הקשר ההונלדי נפצע במהלך ה-1:1 של הבווארים עם הופנהיים אמש, במשחק שפתח את עונת 2009/10 של באיירן. לאור הפציעה, לא יוכל לעזור ואן בומל לנבחרת הולנד, שתשחק מול אנגליה ביום רביעי במשחק ידידות.

צרפת: ניצחון משכנע לבורדו

אחרי איבוד הנקודות אתמול (שבת) של ליון ופריס סן ז'רמן במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית וניצחונה של מארסיי, הגיעה תורה של בורדו לערוך את הופעת הבכורה מול העולה החדשה לאנס ולעבור אותה עם ניצחון 1:4.

13 דקות הספיקו לאלופה על מנת לעלות ליתרון משער נהדר של וונדל הברזילאי, אבל שחקניו של לורן בלאן לא ניצלו את העדיפות הטכנית שלהם ונענשו לקראת סיום המחצית. בדקה ה-41 השיגה לאנס את השיוויון, כשיוהאן דמון הגביה לרחבה ועיסאם ג'מע ניצל יציאה לא טובה של סדריק קראסו כדי לנגוח לרשת.

בורדו, כמו בשלבים רבים בעונה שעברה, נזקקה לשירותיו של יוהאן גורקוף הנהדר ובדקה ה-54 החזיר לה את היתרון, עם בעיטה שפגעה בראש של דמון, הטעתה את ודראן רונייה ונכנסה פנימה. לאנס נאבקה לחזור למשחק, אך בדקה ה-90 כבש מרואן שמאק כדי לקבוע 1:3, וגורקוף הספיק להוסיף את השני שלו, רגע לפני השריקה האחרונה. בורדו צולחת את משחק הפתיחה ופניה כבר למשחק החוץ בשבוע הבא בסושו.

ליל של רודי גרסיה, שאיבדה הקיץ את הכוכב מישל בסטוס ובמחנה האימונים את שוער הרכש מיקאל לאנדרו שנפצע, הופתעה בביתה על ידי לוריין שניצחה 1:2. ליל איפשרה לאורחים לעלות ליתרון בדקה ה-33 משער נגיחה של החלוץ המצוין קווין גמיירו, ובדקה ה-52 היה זה בן זוגו של גמיירו להתקפה, מארמה והירואה שהכפיל את התוצאה.

המארחת צימקה הודות לשער עצמי של אוליבייה מונטרוביו בדקה ה-66, אך לא השכילה להשוות עד לשריקת הסיום למרות מספר מצבים טובים. בשבוע הבא מחכה לליל מפגש במונפלייה מול מארסיי המאיימת, ולא כך היא תיכננה להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully