וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מרקוביץ' סיכם בראשון לציון

9.8.2009 / 16:24

קפטן הפועל ירושלים עוזב את הבירה ולראשונה מאז 1996/7חוזר לעיר בה גדל: "אני סומך על אפי שיעשה את העבודה"

מכבי ראשון לציון סיכמה היום (ראשון) עם סנטר הפועל ירושלים בארבע העונות האחרונות ארז מרקוביץ', שיקבל את סרט הקפטן עם שיבתו לעיר היין. מרקוביץ' ניהל בחודש האחרון מגעים עם ראשון לציון, במקביל לשיחות עם עירוני אשקלון, ולאחר החתמתו של כריס ווטסון באשקלון, וסיכומו של אורי קוקיה בהפועל ירושלים, נפגשו ראשי ראשון לציון עם מרקוביץ' וסיכמו על שובו לקבוצה. עד כה חתומים בראשון לציון אבי בן שימול, יהוא אורלנד, יוני מורן ורז זהביאן ובקבוצה מתכוונים בימים הקרובים להמשיך את מסע ההתחזקות עם החתמת זרים בעמדות הגארד והפורוורד.

"זה מאוד מרגש אותי לחזור לראשון", אמר מרקוביץ' לוואלה! ספורט אחרי הסיכום בקבוצת נעוריו, "סיימתי תקופה יפה בהפועל ירושלים ועכשיו אני פותח תקופה חדשה בקבוצה שגדלתי בה, מאוד מרגש. ציפיות זה תמיד דבר טוב, זה לא מילה גסה. אנחנו עכשיו רק מתחילים את העונה, אני סומך על אפי שיעשה את העבודה. כיף לבוא לשחק תחת מאמן כמו אפי. כשתהיה קבוצה שלמה נוכל לדבר על ציפיות מדויקות יותר".

מרקוביץ' (31, 2.07), בוגר מחלקת הנוער של ראשון לציון, עבר בקבוצה בעונת 1996/7 ואף היה מועמד אליה בעבר, אך לא חזר לקבוצה. בין היתר שיחק בעירוני רמת גן, מכבי רחובות, עירוני אשקלון, עירוני נהריה, ראסינג פאריז ובארבעת העונות האחרונות שיחק בהפועל ירושלים שם שימש הקפטן. בעונה החולפת רשם מרקוביץ' 4.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים וזאת לאחר שראה את רוב העונה מהספסל, לאור ריבוי השחקנים הזרים בעמדות הפנים בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully